26 Temmuz 2013 Cuma

alfaparf uv korumalı saç parlatıcı kristal

alfaparf uv korumalı saç parlatıcı kristal...
Çekilişin güzel parçalarından biri
Ben de saçlarımda sprey, jöle kullanmayı sevmediğim için benim çok hoşuma giden bir ürün. Sizlere hediye ediyorum, evet çünkü ben de severek kullanıyorum. Ürün İtalya'dan geldi. Bildiğim kadarıyla Türkiye'de satılmıyor.
30 ml şık ambalajında, mor rengiyle gönlümü fethetti.
Saç renginin bütünlüğünü ve canlılığını korumaya yardımcı oluyor. İnce formülüyle saçı güneş ışığı, hava kirliliği gibi kötü etkenlere karşı koruyor. Saç boyanızın kalıcılığını artırmaya yardımcı olur. 
Maksimum parlaklık sağlar.
Günlük kullanım için idealdir.

kullanımı: avuç içinize sıkıyorsunuz, nemli veya kuru saça uyguluyorsunuz. 



alfaparf uv korumalı saç parlatıcı kristal, diğer alfaparf ürünleri ve daha fazla hediye için çekilişime katılmayı unutmayın :)
yorumlarınızı buraya, çekilişe katılımlarınızı şuraya yazarsanız ben de çok memnun olurum :)))

sevgiler.

1 yorum:

  1. Parlaklığa ihtiyacı olan biri olarak kullanmayı çok isterdim ancak yurtiçinde satılsa iyi olurdu.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..