18 Temmuz 2013 Perşembe

www.mizu.com kombinlerim

İnternet üzerinden alışveriş yapma işini fena sevdim...
Önce market alışverişlerini internetten yapmaya başladım, sonra fırsat siteleri (ev-dekorasyon), çiçek, hediye vs. derken aksesuar ve takı alışverişlerine de başlıyorummm...
İnternet alışverişi bütün damarlarımda dolaşıyor sanki :)
Takı ve aksesuar için bir çok siteye baktım, yeni neler var, hangi yazlık aksesuarlar popüler, nerede farklı neler var diye epeyce araştırdım.
En çok beğendiğim, farklı tasarımlar içeren site mizu oldu.
Parfüm, takı, tasarım takı, gözlük, kişisel bakım, makyaj, çanta, giyim bir çok ürünü tek bir yerde mizu da bulabiliyorsunuz.
Başarılı takı tasarımcılarının özel koleksiyonlarına çok makul fiyatlarla mizu da ulaşabiliyorsunuz.

O kadar çok seçenek vardı ki seçim yapmakta zorlandım ve size danışmaya karar verdim.

İşte almayı düşündüğüm parçalar ve hayal gücümü de kullanıp hazırladığım kombinler:






Kolyeler hem tasarım,  hem de farklı modeller, 
Kedilere bayıldım. Ancak karar veremedim... O kadar çok seçenek var ki buradan da bakabilirsiniz: mizu


Gözlüklerde ekstra indirimler de var, mizu takip etmek gerek...



Bir çok saat markası mizu'da...



Özel günlerde ve davetlerde prenses gibi hissettiren tasarım takılar mizuda. 
Takı Tasarımcıları tarafından özenle hazırlanmış koleksiyonlar



Eyvah neredeyse unutuyordum :)
Badem bunları görünce deliye dönecek, hemen onun için de bir kombin yapmalıyım...



sizin favoriniz hangisi oldu?




bademlebuduk

5 yorum:

  1. Seçtiğin parçaları çok beğendim :) Mizu benim de favorilerimden :))

    YanıtlaSil
  2. kirmizi kombini begendim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de internette çok sık alışveriş yaparım ama mizu yu bilmiyordum. Hemen gidip ben de ziyaret edeyim..:))
    Teşekkürler..:))

    YanıtlaSil
  4. Kırmızı favorim güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. internetten alışveriş yapmam arada eşim yapar ama benim pek huyum değildir ben ellemediğim giymediğim koklamadığım ürünleri alma işinden pek hoşlanmadım eşimin deneyimlerinden sonra..

    mor kombin hoşmuş :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..