17 Temmuz 2013 Çarşamba

ilginç kartvizit tasarımları

Kartvizit sizin ve işinizin aynasıdır. Kurumsal şirketlerde belirli bir şablonun dışına çıkamasanız da eğer kartvizitinizi kendiniz oluşturacaksanız hayal gücünüzün sınırı yok. Farklı, ilgi çekici tasarımlar yapabilirsiniz. Tıpkı bloglarımızda header değişikliği gibi. Bir de benim türlü yapamadığım favicon uygulaması gibi...
Akılda kalmak, unutulmamak için kartvizitte tasarım gerçekten de çok önemli. Kartvizit dosyamda öyle çok kart var ki size tarif edemem, ama ilginç olanlar özel olarak masamda duruyor, her zaman gözümün önünde yani...
Aşağıdaki örnek tasarımları gördüğünüzde siz de bana hak vereceksiniz...

Sizin favoriniz hangisi?
benim favorilerimden biri bisküvi-kart oldu, hem ilginç hem de işlevsel :))




















bademlebuduk

8 yorum:

  1. Çok değişik tasarımlar hepsine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller. ilkine bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok şirinler.
    Büskiviye bayıldım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok çok ilginç hem çoğu da işlevsel.
    Neler düşünmüşler.
    Ben yerfıstığı olanlarından bir avuç aliyim..:))

    YanıtlaSil
  5. ayy çok güzel bisküvilii :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..