22 Temmuz 2013 Pazartesi

Bayramoğlu Döner Kavacık



Istanbul'un en güzel döneri Kavacık'da Bayramoğlu Döner de.
Sadece benim fikrim değil bu, o kadar çok beğenen var ki, uzun zamandır duyuyorum,  ne kadar lezzetli olduğunu.  Bugün Özcanlar köfte de yemek için yola çıktık ancak son anda fikir değişikliği yaparak direksiyonu Kavacık Beykoz a çevirdik.  Tabi trafiğin açık olması da bizi cesaretlendirdi. Normalde köprü trafiğini bilen bilir... Astoria dan çıkıp 15 dakikada Kavacık a ulaştık.
Bayramoğlu yine full doluydu.  Bir de iftar saati olunca tamam işte!




Ismimizi listeye yazdırıp beklemeye başladık. Tabi o sırada iftar saati oldu. Hemen bir dürüm söyledik dışarıda yedik :) aperatif olarak...
Yarım saatin sonunda sıra nihayet bize de geldi. Badem artık çok fazla sıkılmışken tam zamanında masaya geçtik. Serviste döner incecik lavaş ile geliyor.  Yanında salata ve GERÇEK patates kızartması.  Gerçek diyorum çünkü dondurulmuş patateslerden hiç hoşlanmıyorum.


İncecik açılmış lavaşlar gözünüzün önünde pişiyor. Ben bu kadar ince lavaşı hiç bir dönercide görmedim.
Onca kalabalık ve yorgunluğa rağmen çalışanlar da çok güleryüzlü ve hızlılardı.
Özetle beklediğimize değdi :)



Bayramoğlu Döner 

Adres: Cumhuriyet Cad. Seyfi Baba Sk. No: 2  Kavacık, Istanbul 

Tel: 0216 413 00 45


bademlebuduk

9 yorum:

  1. çok sanslıyız cuknu ofısımız burada :) ben bılmıyordum ve ılk gıttıgımde noluyor yaa bedava mı neden kuyruk var demıstım...sonra anladım :)
    of oruclu oruclu olmadı ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ama çok lezzetli ve inanılmaz kalabalık, siz orada olduğunuz için şanslısınız :)

      Sil
  2. lavaştan çok dönerin inceliği hoşuma gitti ama bu benim bildiğim bayramoğlu ise her bayramoğlu böyle nezih ve güzel değil maalesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunların şubesi yok bildiğim kadarıyla canımcım

      Sil
  3. Afiyet olsun canım beklemenize değmiş en azından :)

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun fakat burası artık fazla dolup taşmıyor mu hem trafik felç ediliyor hem bir insan yığını tek dönerci burası mı ? Sebatta Rahat rahat yemeği tercih ediyoruz.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..