28 Temmuz 2013 Pazar

Bademin tütü araştırması #hazırgiyim

Bitmek bilmeyen elbise arayişimizda hazır giyime de bakalım fikir alalım dedik. Mothercare jujube ziyaret ettik. Hem de indirimde mağazalar,  hatrı sayılır bir indirim hem de. Abiye elbiseler biliyorsunuz jujubede bol bol var. Mothercare kostüm olarak düşünebiliriz tabii
İşte beğendiklerimiz:
Önce jujube,






Sırada Mothercare,  kostüm çeşitleri eskisi gibi değil,  çok az...



GAP indirimi ise görülmeye değer yine, bir elbise de burada beğendik ama 4 yaş yoktu


Siz ne dersiniz hangisi güzel ???

13 yorum:

  1. ikinci elbise çok güzel bence, bir de tütü konulu ilk posttaki uzun elbiseyi çok şirin bulmuştum ben^^

    YanıtlaSil
  2. Bademin tütüsünü seve seve yapabilirim :) ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet :) Yeni tasarım bi tütü hazırlıyorum beğenirsen badem içinde yapabilirim :)

      Sil
    2. Demek elinden geliyor Tuba ne kadar güzel..

      Sil
    3. Olabilir memnun oluruz :)))

      Sil
  3. ilk ve ikinci elbiseler çok hoş

    YanıtlaSil
  4. birinci ve ikinci elbiseler çok güzel

    YanıtlaSil
  5. Eneem yerim badoşuu ! Mikili olan çook güzel ama bade :)) bende bende isterim diyorum ona :))

    YanıtlaSil
  6. Ben de 2. Elbiseyi begendim

    YanıtlaSil
  7. Ben ilk başlarda tütü araştırması 1-2 diye yayınladığın postları daha çok beğenmiştim..:))

    YanıtlaSil
  8. Misspoine gulnaz mor hastası balsa madamekokosh evet bunlar biraz daha bayramlik havasında düğün için tutu tercih ediyoruz :)))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..