28 Temmuz 2013 Pazar

RoC PURİF-AC deneyimi / 3 silahşörlerim

ROC Purif-Ac yeni yüz yıkama jellerimden.
Biri bitmeden bir diğerini almak sanırım çok doğru değil, ama kozmetik alışverişine biraz ara vereceğim söz...
Daha Loreal Pure Zone burada ve Bioderma Sensibio burada bahsetmiştim. İki üründen de çok memnunum, ROC daha önce kullanmadığım bir marka. İlk defa kullandım ve çok beğendim...

Özellikle yağlı ve problemli ciltler için üretilmiş. Alerji riskini en aza indirecek şekilde hazırlanmış. Yağlı bir cildim yok aslında, benim bu aralar derdim yüzümdeki parlama, o nedenle bu ürünü denemek istedim :))


Ürün şeffaf jel kıvamında, çok az kullanmanız yetiyor. kolayca köpürüyor, işte ben bu yüz yıkama olayında köpüğü seviyorum. Temizlik anlamında da başarılı, hissettiriyor. Ancak ben yağlı cilde sahip olmadığım için hafif bir gerginlik bıraktı yüzümde. Parlamayı alıp gitmesi yönünden tavsiye ediyorum. Çok şükür akneli bir cildim yok, bu nedenle akneler üzerinde etkisi hakkında bir fikrim yok.

Sevgili diğer ürünlerim,
Loreal Pure Zone ve Bioderma Sensibio 
siz sakın alınmayın, darılmayın. Sizin yeriniz ayrı.
Roc ile birlikte üç silahşörler oldunuz...


Sevgili ROC, aramıza hoş geldin :))



bademlebuduk

4 yorum:

  1. roc annem kullanır tüm ürünleri var sanırım canım çok memnun

    YanıtlaSil
  2. Roc ürümnlerinin metini çok duydum ama denemek nasip olmadı .H2o bende istiyorum .Alınacaklar listemde var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. H20 için indirimleri takip et derim, agresif indirimleri oluyor :)

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..