22 Temmuz 2013 Pazartesi

Bademin tütü araştırması #1 miniksmoda

Ağustos sonu katılacağımız dünya güzelimizin kına gecesi ve düğünü için hazırlıklara start vermiş bulunuyoruz. Dünya güzelimiz, bizim bir tanemiz. O dünya güzeli bir gelin olurken, onu çatlatmak için orada daha güzel bir gelin daha olmalı, ismi de Badem olmalı...
Gelinlik hevesindeki badem için tütü araştırmasına başladım. Daha çok özel tasarım yapan yerler ilgimi çekiyor açıkçası. Bu arada önerebileceğiniz, tavsiye edebileceğiniz bir yer varsa bana bilgi verirseniz memnun olurum. İlk defa sipariş üzerine kıyafet alacağım :) 
Ben mi ne giyeceğim? Amaaaannnn ben illa ki bir şeyler bulurum, önemli olan Badem...
Henüz zamanımız olduğu için biraz daha serbest davranıyorum ve sizden fikirlerinizi bekliyorum. Badeye sorsam sanırım hepsini beğenir ve ister. 3 seçeneğe indirdikten sonra kendisiyle paylaşacağım...


İşte benim sayfalarından beğendiğim bazı modeller:
Lütfen fikirlerinizi paylaşın benimle :)


Prenses elbiseleri


gelinlikler

siyah tütüler

en çok beğendiklerimizden biri gökkuşağı


Fiyonklu tasarım

en çok beğendiklerimizden yine :)

Mickey Mouse 

kırmızı siyah takım





bademlebuduk



6 yorum:

  1. Bade hangisini giyse yakisir :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi cok seker hele o renklı renklı olan ve onun altındakı foto harıka :)

    YanıtlaSil
  3. hepsine bayıldımm;)gerçekten çok yakışacaklar ve badem beni gölgede bırakacak gibi görünüyor:))(ama siyah olmaması tercihimiz)

    YanıtlaSil
  4. Heepsi çok şirin :)Bayıldım renklerine :)

    YanıtlaSil
  5. bunda da beyazı sevdim ben:)) birde yine beyaz etekli yanında birde erkek çocuk gömlek bulunan papyonlu takımı çok sevdim..

    YanıtlaSil
  6. Bu benim arkadaşımın adresi, ismimi verirsen belki birşeyler de yapar. https://www.facebook.com/home.php#!/pages/T%C3%9CT%C3%9C-Etekcom/407752109292475

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..