20 Temmuz 2013 Cumartesi

Tepsi Böreği

Çalışan kadının eve dönüş yolunda ne yemek yapsam sorusu kafasını kurcalar. Önce beyazlar mı yikanacak renkliler mi sorusu gibi. Katlanacak çamaşırlar,  bekleyen ütüler gibi. Milyon tane iş hep aklımızda. 
İşte yine böyle bir günde ne yapsam diye düşünerek marketi gezerken ben Superfresh Tepsi Böreğini gördüm.  Daha önce de görmüştüm ama almamıştim.
Marka Superfresh olunca denemeye değer dedim. Doğru bir karar vermişim.
Peynirli ve ıspanaklı seçenekleri var.
Ispanaklı niyetine peynirli almışım ben. Piştikten ve bir dilim kestikten sonra anladım peynirli olduğunu.  Telaş iste...


Paketini açıp onceden ısıtılmış fırına yerleştiriyoruz.  Zaten altında özel folyo tepsisi de var. Tepsime yağlı kağıt bile koymadan fırına attım. Yumurtaya falan hiç gerek yok.
35-40 dakikada hazır oluyor. Nar gibi kizariyor.
Afiyetle yiyoruz.  Bizim ev halkı ve komşular çok beğendi.  Nasıl yaptın diye sordular. Hemen gerçeği söylemedim tabi :))
İlk fırsatta ıspanaklı olanı da deneyeceğim.  Tabi paketi dikkatli okuyacağım bu sefer...
Yine ıspanaklı niyetine peynirli almak istemem...
Denemek isterseniz her markette bulabilirsiniz Bim'de bile
Şimdiden sizlere de afiyet olsun.






1 yorum:

  1. ooo en kolay börek. Buzluğa atıp, misafir gelince hop diye çıkartmalık :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..