24 Temmuz 2013 Çarşamba

iftar sofraları #2


İftarlarda davetlere gitmekten çok hoşlanmıyorum, hem yemek saati çok geç, hem de ağırlayan için zor oluyor gerçekten de... Ablamın yeri ayrı, iftar yemeği olduğu kadar aile yemeği de aynı zamanda. Geçen hafta ablamda iftardaydık, bize güzel mamalar hazırlamış, hepsini fotoğraflayamadım, artık olanlarla yetineceğiz...
Zeytin yağlı fasulye, amerikan salatası, semiz otu salatası, çoban salata, yoğurt çorbası, pilav ve güveçte türlü...
Güzel ve zengin bir menüydü her zamanki gibi. Güveci özel olarak fırında, odun ateşinde pişmeye göndermiş, çok lezzetliydi. Tatlı olarak da ıslak kurabiye vardı, badem çok beğendi :)
Ellerine sağlık.







Hafta sonu da ben onları davet ettim, iade-i ziyaret. Mert'in doğum günü kutlamalarına start verdik.
ben neler yaptım?
Mercimek çorbası, Amasya Dolması, nohut, pilav, salata, yoğurtlu bulgur salatası
Sofranın göz bebeği Amasya Dolması ve nohut idi :)




Sufle mi ???
Sufleyi tabi ki ben yapmadım :) Tatlı krizi neticesinde Midpoint'te yedik bir akşam :)



bademlebuduk



4 yorum:

  1. kalabalık sofralara bayılıyorum :D:D banada beklerım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  2. iki menüdede tatlı göremedim merak ettim

    YanıtlaSil
  3. Ilk menude ıslak kurabiye vardı
    Benim menüde yas pasta :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..