22 Temmuz 2013 Pazartesi

Çocuğunuzun beslenmesi konusunda nasıl bir annesiniz?

Adım Adım biz anneler için bir test hazırlamış, 


Çocuğunuzun beslenmesi konusunda nasıl bir annesiniz?

Hemen testi cevapladım ve sonuçları aldım.
8 sorudan oluşan bu testte sorulara aklınıza gelen ilk cevabı veriyorsunuz ve cevaplarınızın şıklarını not almayı unutmuyorsunuz.
Sonuçları görmek istediğinizde sizi siteye yönlendiriyor ve bir kaç saniye içinde sonuçlar mail adresinizde.
Denemenizi öneriyorum :)


İşte benim sonucum:
YARATICI ANNE 


Siz “Yaratıcı Anne”siniz… Çocuğunuza yemek yedirmek için birçok yaratıcı yöntem deniyorsunuz. Kimi zaman yemediği brokoliyi “yeşil ağaçlar” diye tabağına diziyor ve hikayeleştiriyorsunuz, kimi zamansa kahvaltı tabağındakileri çöpten adam şekline sokuyorsunuz. Çocuğunuzun bütün faydalı besinleri tüketmesini sağlamak için sürdürdüğünüz çaba çok değerli.


siz nasıl bir annesiniz? 
Geleneksel
Gurme
Yaratıcı
Organik



Sonuçları benimle de paylaşırsanız memnun olurum :)




bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..