19 Temmuz 2013 Cuma

dekorasyon zamanı #3

Evim evim güzel evim
ne çok emek harcıyoruz evimizi daha kullanışlı bir yer haline getirmek için.
Rahat edebileceğimiz, daha çok yer kazandığımız, daha derli toplu yerleştiğimiz bir ev hepimizin hayali.
İç mimarlar ve tasarımcılar bu konuda epey çalışıyorlar, 
Merdiven basamaklarında gizli çekmeceler, mutfakta bol raflı kapı arkası kiler, korkuluklarda çocuklar için kaydırak, ağaç kütüğünden lavabo, prenses şatosu şeklinde hazırlanmış kız odası, 3 taraı camla kaplı okuma odası ...
bakın ne de güzel çalışmalar çıkmış ortaya 


















Bahçe ve balkon dekorasyonları
keyifli aile arkadaş toplantıları için






bademlebuduk

8 yorum:

  1. Özellikle son iki resme bayıldım. Ah bahçeli bir evim olsa..:))

    YanıtlaSil
  2. Paylaştığın fotoğraflara bayıldım :) Özellikle de prenses odasını kızım olursa yapacağım :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinde güzel hele o sondaki *.* :D
    bloguma yorum bırakmışsınız..
    paylaşımlarınız çok hoş, takibe aldım..hayırlı ramazanlar :)

    YanıtlaSil
  4. İkinci fotoğraf çok mantıklı;)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internette dolaşırken bulmuştum, bilmiyorum ki :)

      Sil
  6. yasemin ergenç ben de senin gibi düşünüyorum.bütün hepsini alsam hala çok param kalır

    YanıtlaSil
  7. Sato için iletişime geçelim tlf nedir

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..