19 Temmuz 2013 Cuma

Faber Castel boya setimiz


Bademin yeni boya setini size göstermek için geç kaldık, kusura bakmayın bazen aksamalar oluyor :))
Boya kalemlerimiz kalemtıraş ile aça aça ufacık kalmıştı, bir baktım ki badem zor boyuyor, hemen yeni boya kalemi almaya karar verdik.
En sevdiğimiz boya sulu boya...
Benim de küçüklüğümden beri en sevdiklerim Nova Color mum boyalar
Elinizi boyamaz, güzel renk çıkarır, ele uyumlu ideal boydadır, ucu bitmez...
Bir de gazlı boyaları severim.
Boya almaya gittiğimizde acaba hangisini alsak diye düşünürken Faber'in bu güzel seti dikkatimi çekti.
İçeriğinde Pastel Boya - Sulu Boya - Gazlı Boya - Kuru Boya - 2 adet kurşun kalem - Silgi - Kalemtıraş bulunuyor.




Bademin göz bebeği, güzel boyama çantası bizimle birlikte her yeri geziyor.
Çantalı olduğu için her yere götürebiliyor, boya kalemleri düzenli ve toplu bir şekilde duruyor. Dağılmadığı için benim de takdirimi toplayan bu boyama çantasını size de tavsiye ederim...






bademlebuduk




2 yorum:

  1. çocuklugum geldi aklıma ne severdim resim yapmayı.Ama benim monami boyalarım vardı:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş gerçekten :) Güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..