22 Temmuz 2013 Pazartesi

BİODERMA SENSİBİO H2O ile temizlik zamanı

Makyaj temizliği 
Bu akşam makyaj temizliğinde yeni bir ürün var. Malum yarın yeni bir hafta başlıyor, güzel bir başlangıç için pazar akşamı hazırlıklar yapılıyor. Çok sık makyaj yapmasam da cildimi korumaya çalışıyorum. Mutlaka bir temizleyici kullanıyorum mesela. Makyaj olsun olmasın akşam mutlaka yüzümü iyice temizlemem gerekir. Farklı ürünler denemeyi de seviyorum. Daha önce burada Loreal Pure Zone dan bahsetmiştim. Bugün de bioderma sensibio h2o dan bahsedeceğim.  Öğlen saati dışarı çıktığımızda maybelline bb krem kullanmıştım,  bb kremlerin uzun süre yüzümde kalması beni rahatsız ediyor. Gelir gelmez temizlik yaptım.  Önce bioderma h2o ile makyajımı temizleyip ardından Loreal Pure Zone ile yüzümü iyice yıkadım.



Su gibi gözüken bu sade şişe içinde süper bir ürün gizli. Parfüm içermiyor,  kokusuz olduğu için daha da fazla bayıldım. Hassas ciltler için özel. Göz kalemimi bile kolayca çıkardı. Sabun ve alkol içermiyor. Kullanım sonrasında cildimde gerginlik vs hissetmedim,  oldukça başarılı. 



Akşam ise farklı bir uygulama yaptım,  bu sefer sırayı değiştirdim.  Önce yüz yıkama jeli, sonra bioderma h2o... bu uygulama daha başarılı oldu diyebilirim.  Normalde tek kullandığım jelin yeterli olmadığını,  bioderma yı kullandığımda anladım. 
Mucize bir ürün,  su gibi gözükse de etkisi güzel,  genelde 1+1 şeklinde satılıyor.  
Tavsiye edebileceğim bir ürün. Tertemiz mis gibi bir hafta dilerim...





8 yorum:

  1. şahsen ben artık başka bi ürüne sans bile vermiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bi ben kalmışım sanırım biodermayı denemeyen :/ bir de ne güzel oturtmuşsunuz düzeni, her gece temizliyorsunuz yüzünüzü. Ben ancak makyaj yaptığımda.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalniz degilsin arkadasim bende almadim daha :))

      Sil
  3. ilk lila kutuda tanıdım ürünü çok memnun kaldım 500ml 1+1 kampanyasından aldım stokladım şimdide elimde 250ml var ve favorim tek geçerim

    YanıtlaSil
  4. Benim vazgeçilmezim makyajımı temizlerken asla onsuz yapamıyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Bugun denedim ve bende cok sevdim:)

    YanıtlaSil
  6. benimde vazgeçilmezim çok seviyorum..
    sevgiler..


    http://wantthefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..