21 Ekim 2013 Pazartesi

Bardabas ile eğlence #3


Bardabas kutumuzda bu ay tema DINAZORLAR 
Bugün gelen kutumuzu hemen açtık,  zaten heyecanla bekliyorduk. 
Daha önceki kutularla ilgili maceralarımızı burada ve burada görebilirsiniz. 
İşte bu ayın kutusu:


Kutumuz gelir gelmez ilk çalışmamız dinazor şapkası yapmak oldu.  Hem makas hem yapıştırıcı kullandık. Badem bu kutular sayesinde makas kullanmaya başladı. Ben daha önce makas vermemiştim ona... Kesme konusunda ben de yardımcı oldum itiraf edeyim:)
Önceki kutularda da makas ve yapıştırıcı gelmişti. Yine geldi, böylece evde 4 çocuk makası ve 5 yapıştırıcı oldu :))
Çok da kolay olmayan bu güzel dinazor şapkasını Badem, teyzesi ve bendeniz hep beraber yapabildik. Badem için alkışlar ve tabi ki bizim için de lütfen...

Bu aya özel bayram mendili, şeker ve bayrağımız da kutuda, çok düşünceli Bardabas ailesine bu güzel detaylar için de teşekkür ederiz.
Bardabas maceralarımız devam edecek. 

3 yorum:

  1. Ay ben o prenses kızını da yerim dinazor şapkasını da :)
    Süper olmuş, anne kız boyle güzel aktiviteler yapıyorsunuz ya nasıl özeniyorum anlatamam. İlerde ben de yaparım insallah :)

    YanıtlaSil
  2. bir dinazor gördüm sanki :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..