12 Mayıs 2014 Pazartesi

Acnecinamide Temizleme Jeli

Cilt temizliği denince ben sabun değil, jel yada köpük tercih edenlerdenim. Sabun kullanmaktan çok hoşlanmıyorum. Ferahlık hissi, pırıl pırıl parlayan bir cilt için temizleme jellerini kullanıyorum.

Acnecinamide Temizleme Jeli kutusunda Yüzünü Göster yazıyor büyük harflerle... Özellikle yağlı, akne - sivilce sorunu olanlar için üzerinde çalışılmış bir ürün. Ben maşallah akne problemi yaşamayanlardanım. Burada genetik faktörler, yeme-içme alışkanlıkları, özel dönemler vs vs birçok faktör etkili elbette. Ergenlik döneminde sivilce ile tanışmayan 30lu yaşlardan sonra sivilce sorunu yaşamaya başlayanlar da yok değil...

Özel dönemlerde, hormon değişiklikleri zamanlarında ister istemez bir takım cilt sorunları ile karşılaşıyoruz. Bazen de ister istemez ortam, hava değişimi, yoğunluk, stres, yeme alışkanlıklarının değiştiği dönemlerde el altında böyle bir ürün olması güzel. 
yüz temizleme

En önemli özelliklerinden;
* yağ içermiyor
* her cilt tipine uygun
* dermatolojik olarak test edilmiş
* günlük kullanıma uygun
* tüpte kullanımı kolay
* şeffaf ve jel kıvamında akışkan
* kokusu hafif

Kullanım sonrası etkileri;
* derinlemesine temizlik
* kir ve siyah noktalardan arındırma
* gözenekleri açması
* bakterilerle savaşarak sivilce oluşumunu önlemesi

İçindekiler;
Aqua,Stearic Lauric Acid Ester, Coco-Glucoside, Glyceryl Cocoate, Coconut Oil, Methyl Glucose Dioleate, Sodium Chloride, Fragrance, Panthenol (Vitamin B5), Niacinamide (Vitamin B3) Allantoin, Methylchloroisothiazolinone and Methylcisothiazolinone, Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Hexamidine Diisethionate, D-Limonene

Cildinizde kuruluğa sebep olursa kulanım sıklığınızı azaltın yada nemlendirici kullanımınızı artırın.
Özellikle yağlı ve karma ciltlerin daha memnun kalacağını düşünüyorum.

Bu markanın sivilceler için jel kremi, peelingi, makyaj temizleyicisi, toniği, sivilce mendili de bulunuyor.


bademlebuduk


12 yorum:

  1. ben de çok seviyorum bu markanın bütün ürünlerini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet iremcim, ben senin blogunda da okudum, ürünü sende tanıdım diyebilirim :)

      Sil
  2. ben de çok severek kullanımıyorum, gerçekten güzel bir ürün :) güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  3. İşte benim gibi cilt tipine sahip olanlar için ideal ürün. ayda bir tane çene bölgemde yaşayan sivilcem var. Acnecinamede olmasa kaç tane olurlar inan merak ediyorum :)
    Ürün gerçekten çok güzell

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim samimi yorumun için teşekkürler, aylık sivilcelerden bıktık :)

      Sil
  4. Çok merak ediyorum bu ürünü ve peelingini, elimdekiler bitince edineceğim birer tane kesin :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Fiyatları ne kadar bu bahsettiğiniz ürünlerin? Ayrıca nereden bulabilirim ?

    YanıtlaSil
  6. selamlar bnde bu markayı kullanıyorum migrostan ediniyordum fakat son gittiğimde hepsi kaldırılmıştı başka nerelerde bulabilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. online alışveriş sitelerine bakabilirsiniz.

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..