21 Mayıs 2014 Çarşamba

ben her bahar aşık olurum

Mayıs ayının ilk haftası hazırladığım bu yazıyı ancak bugün yayınlama fırsatı bulabiliyorum, o zamanlar yağmur vardı...
uzun yağmurlar, kapalı havadan sonra artık bahar geldi demenin zamanı gelmedi mi?
Bence geldi :) 
Yeni sezonu ben nasıl açtım, dilerseniz beraber bakalım:



Çiçekler, soft renkler, ispanyol paçalar bu bahar benim favorim
Oxxo ispanyol paça pantolonumu çok sevdim!
Oje tercihim China Glaze Westside Warrior

Makyaj ürünlerinde yeni sezon ile allığım pembe tonlarında
Note Sandy Pink no:06 ve rujum yine pembe Note Lovelight no:10
NYX far paletim ve Alix Avien mascara yeterli!

Çantam Lc Waikiki yeni sezon aztek desenli modellerden
Aztek desenler son birkaç yılın favorilerinden bence
lc waikiki çanta

Saatim anneler günü hediyelerimden, eniştemin jesti :)
swatch anneler günü özel koleksiyonu, tam da bahara uygun bir tasarım...

Ben her bahar aşık olurum....
Şimdi dışarı çıkma, baharı yaşama zamanı, haydi sokağa....

Ben her bahar aşık olurum
Rüzgar olur yağmur olurum
Filizlenir anılarda gururum
Taşar içimden ruhum



bademlebuduk  

6 yorum:

  1. Slogan harika
    bahar kelince insanın içine kelebekler kaçıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      o kelebeklerle uçmak gerek bazen :))

      Sil
  2. çantaya ve ojeye bayıldım, çok güzel olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  3. Oo süper olmuş. İçi açılıyor insanın bahar gelince.. Ojelerle süper uyum olmuş

    YanıtlaSil
  4. şuanda Ankaraya öyle güzel yağmur yağıyor ki , post la uyumlu oldu :) Kombinine bayıldım. Öjenin rengi çok hoşşş. Sen daha hoşşsun :)

    YanıtlaSil
  5. Harika çanta ve kombinini çok beğendim

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..