8 Mayıs 2014 Perşembe

kişiye özel ayakkabı tasarımı

Bu sabah ayakları çok küçük olan arkadaşım kendine özel ayakkabı yaptıracağını söyledi. Tabi benim 39 numara kocaman ayaklarım olduğundan ayakkabı bulmakta -indirim zamanları hariç- zorlanmıyorum. Ancak böyle de bir gerçek var ki kişiye özel ayakkabı siparişi verenlerin sayısı giderek artıyor. 

Türkiye’nin ilk KİŞİYE ÖZEL AYAKKABI tasarlanmasına fırsat veren internet sitesi incetopuk.com 

Elde boyama ayakkabılar, gelinlere özel ayakkabı tasarımları ile ayakkabıda özgürlük keyfi sunuyor. Ayrıca sınırlı sayıda e el işçiliği ile üretilen özel tasarım, ince topuk marka ayakkabılar ile giyim, aksesuar, çanta gibi bir çok ürün de sitede satışta...



Ayakkabı meraklısı ve tutkunu iki arkadaşın ortaklığıyla can bulan bu site bir çok kadın için biçilmiş kaftan :)
Geçenlerde düğününe gittiğim arkadaşım da harika özel tasarım gelin ayakkabılarını görüp onlara bayılmışken, ben gelin olurken yoktu bunlar demekten kendimi alamadım...
eğer hazır ayakkabılardan sipariş verirseniz İstanbul için 24 saatte, Türkiye'nin her yerine ise 48 saatte ulaşabiliyorlar. 
Kişiye özel yapım ayakkabılar ise 2-3 haftada hazırlanıyor.
Özellikle gelin ve mezuniyet modellerine göz atmalı derim!

Kadın girişimini destekliyor ve başarılarının devamını diliyoruz.


bademlebuduk






1 yorum:

  1. ayy biz kardeşim evlenirken ne çektik 35 numara gelin ayakkabısı bulamadık. İyi oldu sevindim .Kadın girişimcilere özel destek vermeliler..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..