23 Mayıs 2014 Cuma

Oriflame The One serisi ile tanıştık - 1 Eyeliner-Göz Farı-Maskara

Oriflame The One serisi ile tanışmak pek bir keyifli oldu.
Tam da en sevdiğim tonlarda gelen ruj, oje ve far için ne kadar şanslıyım, maşallah...

Ürünleri kullanmaya hemen başladım. 

The One Maskarayı kullandım,
kesinlikle topaklanma yapmıyor. Ambalajı da rengi de çok güzel. Uzun kirpik efekti var. Kirpikleri birbirinden ayırmaya uygun fırçası da başarılı.

Eyeliner kullandım,
Tek seferde düzgün çekebildiğime göre siz de kolaylıkla çekebilirsiniz diye düşünüyorum. Uzun süre de kalıcı... Ben o kadar uzun süre kullanmadım ama 25 saate kadar kalıcı olduğu söyleniyor!

The One Göz farını kullandım,
İntense Plum
Krem farın yumuşak, kadifemsi dokusu çok güzel. elimle gözümün üzerine sürüp seri bir şekilde farı dağıttım, kısa bir süre sonra da sabitlendi. Kesinlikle çizgi yada topaklanma - bir bölgede öbeklenme yapmadı. Toz farların pabucunu artık dama atabilirim sanırım!

Oriflame The One serisi ile makyaj
modelim ofis arkadaşlarımdan :)



devamı haftaya :))))



bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..