30 Mayıs 2014 Cuma

herkes kendi cehenneminde yanar...

Dikkat dikkat dikkat
Bademlebuduk iç döküyor...
Maalesef hayat her zaman toz pembe değil
Bazen güçsüz olduğumuz, kırgın olduğumuz, zorlandığımız, nefes dahi alamadığımız zamanlar oluyor.
Her zaman dışarı vuramıyoruz yaşadıklarımızı, çoğu zaman da içimize atıyoruz. 
Geçenlerde bir olayı kafama taktım ve dedim ki 
neden ama neden?
neden bunu yaptı
ben bunu hak edecek ne yaptım
bu ve benzeri bilumum düşüncelerle aklımı meşgul ettim.
Uykularım kaçtı...
Bol bol yemek yedim diyemeyeceğim normalde böyle zamanlarda iştahım açılır bu sefer iştahım kaçtı (ameliyat dönemiydi bademin)
Bu kadar da yapılır mı dedim bla bla bla
yani özetle kendimi için için yedim
Sonra benim içimdeki bu fırtınalar dışa gerginlik olarak yansıdı ki evin beyi sordu, ne oldu dedi?
Ben de anlattım tabi, döktüm içimi rahatladım.
Boş versene dedi, bunları düşünüp kendini üzüyorsun.
Herkes kendi cehenneminde yanar 
Var olan ayıp, yanlış onlara ait neden kuruntu yapıyorsun...

Ya ne güzel dedi dimi ağzından bal damlıyor...
Tabi ki de haklı buldum bizim evin beyini :)
Yaptım bir kahve, herkes kendi cehenneminde yanar dedim,
sizin hareketiniz benim cehennemim olmayacak dedim...
Kahvenin telvesi ile birlikte döktüm içimi musluğa oh rahatladım...

Size de tavsiye ederim,
başkalarının yaptıkları, sözleri sizin cehenneminiz olmasın,
bırakın herkes kendi cehenneminde yansın

ben bunları sonra unutuyorum, dertlenirsem bana hatırlatın olmaz mı ?

ha bu arada siz de kimsenin cehennemi olmayın :)))
mutlu hafta sonları 




bademlebuduk


kaynak


4 yorum:

  1. Gamsız olduğumdan böyle dinçim derdi 69 yaşındaki matematik öğretmenim.Kafama taksam kanser olurum derdi. Gerçektende hastalıkların dibinde yatan sebep STRES ve kafaya takmak. Boşver diyip gamsız olacaksın. Kendimden biliyorum ne kadar çok kafaya takarsam beynimde büyüyor olaylar patlayacak gibi oluyorum , kafamda başka bişey düşünemiyorum çıkış bulamıyorum.Kendi kendimi yiyip duruyorum öyle zamanlarda.En güzelini Pir Sultan demiş... Sanada keyifli hasta sonları dilerim canım. Su akar yolunu bulur , tatlı canını üzmeye değmez..

    YanıtlaSil
  2. Son günlerde bende yaşadım sıkıntılı günler. Maalesef hiç ummadığımız insanlar canımızı yakmak için fırsat kolluyorlar.
    Bizim evin beyi de sarıldı bana "Sırtını bana yasla, bende sana. O zaman kimse yıkamaz bizi" dedi. Yasladım sırtımı keyfime bakıyorum. Hayatta hiçbirşey ailemizden önemli değil.
    Bu seneye kadar hayatım lay lay lom muşta bilmiyormuşum. Ama şuna inan Rabbim üzeni üzüyor. Ben çok gözyaşı döktüm çok uykusuz kaldım. Şimdi hamdolsun huzur içinde uyuyorum ama onlar sıkıntıların büyüğünü yaşıyorlar.
    Bekle ve sabret canım. Rabbim dört duvar içine vermesin sıkıntıyı, dışarıdakileri hiç umursamamak lazım.

    YanıtlaSil
  3. Harika bir cümle...sen iyi ol bırak herkes cehennemmi istiyor kendi için cennet mi onu yaşasın ..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..