28 Mayıs 2014 Çarşamba

Note Cosmetics yorumlarım 1

Kozmetiğe epey hızlı giriş yapan Note Cosmetics ürünlerini hemen her caddede billboardlarda görmek mümkün. Nihat Odabaşı da reklam yüzü olunca çok hızlı bir şekilde her yerde karşımıza çıkar oldu. 
Ürünleri şık makyaj çantası içinde, siyah ve havalı ambalajlarında benim de deneme şansım oldu. Note'ye teşekkürler!
Ürünlerin bir kısmı ile hemen ofis arkadaşıma makyaj uygulaması yaptık. Diğer ürünlerini de ayrıca yazacağım...
Bakalım neler kullandık?
Note lumınous sılk compact powder: Paraben içermeyen, dermatolojik olarak test edilmiş bu ürünlerin içeriğinde bitkisel hammaddeler de içeriyor olması güzel. Örneğin bu pudrada argan yağı var. Pudrayı tek olarak kullanabileceğiniz gibi fondoten üzerine de uygulayabilirsiniz. Ben pudra kullanmayı çok tercih etmesem de kapatıcılığını beğendim. 6 farklı renk seçeneği bulunuyor. Ayrıca markanın farklı özelliklere sahip 2 pudra serisi daha bulunuyor. Terracota ve silk cream (daha yüksek örtücülük) 


Note lumınous sılk compact blusher: Kullandığım Note allık No:06 Sandy Pink 
Şeftali tonlarına dönük bir pembe. Yazın gelmesi ile benim de favori allığım olan bu ürün kullanırken biraz tozutuyor. Allıkların kaderinde bu var sanırım diyorum :) Argan yağı içeriyor olması ne güzel.
Note ultra volume mascara: Önce açar açmaz fırçasını çok beğendim. Hacim sağlamaya yardımcı olacağı belli! Uyguladığımda da hacim etkisini çok beğendim. Tatlı badem yağı ve E vitamini içeriyor olduğu öğrenince bu maskaraya olan ilgim daha da arttı :)
Note tekli göz farı: 12 farklı renk seçeneği bulunan göz farı da diğer Note ürünleri gibi paraben içermiyor. Dermatolojik olarak test edilmiş. Benim kullandığım ürün no:12 oldukça koyu bir ton, aşağıda modelimde de göreceğiniz gibi dumanlı bakışlar için uygun :)
Concealer Note: Kapatıcı için epey başarılı diyebilirim. Öncelikle ucu uygulama için gayet uygun. Kolayca uygulanıyor. Kapatıcılığı da başarılı. Göz altındaki koyu halkalarda etkili. Argan yağı ve soya proteini içeriyormuş. Kapatıcının bir stick formada olanı varmış, ben onu kullanmadım.
Lipgloss Note: 24 farkli renk seçeneği olan bu glossun bendeki rengi nude tonlarında. Yapışkanlık hissi verir mi vermez mi derken bu ürünü de uyguladık. Parlatıcılığı güzel. Yapışkanlık hissi de rahatsız edici değil. Sanırım kakao yağı içerdiğinden nemlendirici özelliği de var.
Long wearing lipgloss Note: 21 farklı rengi olan glossun içeriğinde shea yağı ve macadamia yağı olduğundan daha uzun süre kalıcı ve daha çok nemlendirici özelliğe sahip. Modelimizde bu glossu uyguladık.


modelime teşekkürlerimi iletiyorum


Limango'da, 
Ankara'da pino'larda, İstanbul'da  tshop'larda ve cosmohome'larda 
Note Cosmetics ürünlerini bulmak mümkün...




bademlebuduk

15 yorum:

  1. Firmaya attığım maille öğrendiğim bilgiyi paylaşayım bende :)) ürünleri hayvanlar üzerinde deney yapmıyormuş beni en çok sevindiren yönü bu oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yaaa eridim bittim hele ki rimele bayıldım bende denemeyi çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rimelin fırçası hakikaten çok güzel, tavsiye ederim

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan. Kapatıcı benim de favorim oldu

    YanıtlaSil
  4. bende maskarasını, fondotenini, concealerını ve diplinerını aldım. Hepicinden de çok memnunum :)) ambalajın sade şıklığı da çok beğendim. ilk aldığımda baya bi süre ambalajlarını inceledim :)) fiyat olarak da iyiler dimi ? 30 lirayı geçen ürünü yok diye biliyorum.
    ben bu 4 ürünü 48 TLye felan aldım anneler gününde. Cosmo Home'da bi alana bi beadava vardı :)
    note'dan tekrar ürün alırım yani :)

    YanıtlaSil
  5. bide yazını çok beğendim :) denemek isteyip alamadığım ürünlerinden de bahsetmişsin . oldukça işime yarayacak yazın :) paylaşım için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. hepsi bir birinden güzel ve kaliteli güzel günlerde kullan mankenin makyajınada rujunada bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Ben de bugün kullandım süper

    YanıtlaSil
  8. Süper bir marka

    YanıtlaSil
  9. Bugün ilk defa Note mineral Conseyrıl 203 aldım umarım memnun kalırım

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..