31 Mayıs 2014 Cumartesi

makyajtelevizyonu.com ile yeni saç modelleri


Düğünler, mezuniyetler, tatil derken epey bir yenilik var bu sezon da...
Yeni sezona yenilenmiş girmek, şöyle bir havamızı değiştirmek için imajımızı bir elden geçiririz. 
Mesela saçlar :)

En çok değişiklik yaptığımız yerlerden olan saç modellerinde trendi yakalamak için internette araştırmalar, kızlarla uzun sohbetler yaparız. O model sende şöyle durur, falancaya yakışır gibi...

Herkesin saçı, saç modeli farklı malum, kısa saç modelleri için çeşitli alternatifler var. Hem de yazın oldukça kullanışlı. Kısa ve katlı saçlar hele bir de dalgalı ise nasıl zor şekil verilir ben bilirim. Bir dönem kısa, bol katlı ve dalgalı çılgın saçlarım vardı. Dalgalı kısa saçları daha iyi kullanmak ve yeni şekillendirme yöntemleri bulmak için makyajtelevizyonu na göz atın derim. 

Çok sevdiğim kıvırcık saç modelleri için de çeşitli öneriler var. Kurutma şeklinden tutun da topuza kadar farklı öneriler içeriyor. Kıvırcık saçı burguları belirgin haliyle görmeyi çok seviyorum. makyajtelevizyonunda bu yöntem de anlatılıyor.

Benim için asıl konu ise dalgalı saç modelleri tabi ki :) makyajtelevizyonunda görüp çok beğendiğim şelale modelini yapmak için sabırsızlanıyorum. Geçen ay perçem modası rüzgarına kapılıp kuaförümden perçem kesmesini istedim. Sana perçem olmaz dedi :( 
Eğer saçlarınız dalgalı değilse ısı kullanmadan nasıl dalga yapabileceğiniz için de video var.

Son olarak da beğendiğim bir göz makyajı videosunu paylaşmak istiyorum. Çok sevdiğim mor rengi ile dumanlı bir göz makyajı...


Bu kadar öneriden sonra artık yenilenme zamanı gelmiştir



bademlebuduk 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..