7 Mayıs 2014 Çarşamba

eos lip balm ben de aldım


eos lip balm furyası geçti gitti ama benim siparişlerim daha yeni elime geçti :)
Pek çok merak ettiğim eos dudak balmıma kavuştum.
Küçücük ambalajı pek hoşuma gitmişti. Bir de üzerine olumlu yorumları okuyunca almadan duramadım.
Naneli, çilekli vs bir sürü aroması var. Ben tabi ki çilekli tercih ettim. Hem de 2 adet aldım, birini bir sonraki çekiliş için saklıyorum :)


Oldukça sıradan ve ortalama bir lip balm olduğunu düşündüğüm eos lip balmlarının reklamı gerçekten de iyi yapılmış. Ürün güzel elbette, ancak Türkiye'de satış fiyatları biraz yüksek olduğunu düşünüyorum. 8 - 10 TL kadar bir fiyata alırsanız güzel yada yurt dışından sipariş verebilirsiniz.
Kokusu güzel, standardın dışında ambalaj tasarımı hoş, çantaya atıp çıkmalık. 
Ruj şeklinde olmadığı için erkekler tarafından da tercih ediliyor olması onu biraz daha popüler kılan şey sanırım.

Ürünü sattıran önemli detaylardan biri olan ambalaj tasarımı ve başarılı reklamından dolayı ben de edindim bir adet.
Diğerini de size hediye edeceğim yakında :)


Sevgiler
bademlebuduk 



2 yorum:

  1. Bende kullaniyorum nanelsini. Hafif yapili olmasinj ve agirlik hissi vermemesini seviyorum. Kuru dudaklarda elbette harikalar yaratmoyor. Sirf ambalajina kanip aldim diyebilirim:)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan kokusu nasıl güzeldir şimdi onun :)))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..