29 Mayıs 2014 Perşembe

Babalar Günü hediye arayışı

Kraliçeler gibi hissettiğim, acaba bana ne sürprizler hazırlıyorlar diye düşündüğüm, hayallerde yaşadığım bir anneler günü daha geri kaldı. Canlarımın bir gülüşü dünyaya bedel...
Geldi babalar günü...
Eminim bizim evin babası da yakında meraklanmaya başlayacaktır. 
Atalarımız boşa ''ne ekersen onu biçersin'' dememiş; babalar gününde de babaları şımartmalı derim ben. 
Biz de anne kız düşündük taşındık birkaç alternatif bulduk.
Bademin tercihi genelde babasına oyuncak, mickey mouse, hello kitty alma yönünde oldu.
Benim tercihlerim ise giyim üzerine oldu. İlla ki pembe!
Bildiğimiz Lacoste markanın outlet satışının yapıldığı http://shop.lacoste.com.tr/  sitesini keşfettim. Hem erkek hem kadın  hem de çocuk için koleksiyonlar bulunuyor.
Hazır Lacoste'dan Babalar Günü Hediyesi alırken annesi ve kızını da düşünsek mi?

Lacoste ürünleri indirimli fiyatlarla  ve kredi kartına taksit avantajıyla satın alabiliyorsunuz. 





indirimleri kaçırmamak gerek :)







bademlebuduk




1 yorum:

  1. Babamız ne alacağımıza karar vermedil. Ama seçtiğin ürünleri beğendim.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..