9 Mayıs 2014 Cuma

mezuniyet ve gece elbiseleri

Mezuniyet ve düğün sezonu açıldı, hepimize hayırlı olsun :)

Bu yaz katılacağım iki düğün için gece elbiselerine bakıyorum birkaç gündür. İnternet sitelerinde böyle arayışlar içinde olurken geçmiş zaman hatırıma geldi. Ben liseden mezun olurken biraz daha iri, daha gelişmiş, boylu poslu, yapılı bildiğin genç irisi bir pozisyonda idim. Üniversiteye hazırlanan bir ergen düşünün.
Hiç bir şeyi beğenmeyen, bedenine yabancı, yeni ergen...
O zamanlar böyle internetten alışveriş de yoktu. Kadıköy opera pasajı, Bakırköy çarşı vs...
Sanki yaş ortaya çıkacak gibi hemen dağıtayım konuyu :)
Uzun uzun alışveriş maceralarından sonra Sisley'den uzun gri bir elbise alarak mezuniyet olayını çözmüştük... Tabi mezuniyet gecesinde iki arkadaşımla elbiselerimizle pişti olmuştuk o ayrı :)
Dolayısıyla artık imkanlar geniş, bol bol seçenek var internette. Ben de hepsiburada.com dan abiye elbiseleri inceledim,  beğendiğim en şık abiye elbiseleri paylaşıp sizin de fikirlerinizi alayım dedim, yardımcı olursunuz değil mi?










bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..