16 Kasım 2015 Pazartesi

kaç aylık hamileyim?

Anne adaylarının aklını kurcalayan konulardan bir tanesi de kaç aylık hamile olduğu!!!

Doktorlar hafta hesabı yapıyor. Hamilelik 40 hafta sürüyor. 40 hafta ise 10 ay demek. Hesaplamada kullanılan tarih ise son adet döneminizin ilk günü! Yeterince kafa karıştırıcı değil mi?
Doktorunuz şu kadar haftalık hamilesin diyor, peki siz kaç aylık hamilesiniz?

İşte ben de bu konuyu araştırıp sonucu sizinle paylaşmak istedim. Benim faydalandığım tablo aşağıdaki gibi. umarım sizin de işinize yarayacaktır. 
kaç haftalık hamileyim

Bu tabloya göre gün hesabı da doğrulamış oluyor. 
Ben 16.11.2015 itibariyle 22 hafta + 4 günlük hamileyim. Yani 5. ay bitti, 6. ayın içindeyim. 5 ay 1 haftalık hamileyim. 3 hafta sonra 6. ayımı doldurmuş olacağım kısmetse.
Dilerseniz aşağıdaki tabloyu da kullanarak kolayca hesap yapabilirsiniz.
Sadece kaç haftalık hamile olduğunuzu yazmanız yeterli. Kaç aylık hamilesiniz karşınıza çıkacak.


Hafta olarak takip etmek de eğlenceli olsa da miniğimize kavuşmaya kalan günleri, haftaları, ayları saymadan da vakit geçmiyor değil mi anne adayları :)

Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah




2 yorum:

  1. ben de bu hafta-ay hesabını anlayamamıştım bir türlü ay olarak hesaplardım hep kafamdan daha rahat ederdim..

    YanıtlaSil
  2. bende böyle bir tablo bulmuştum ona bakp söylüyordum insanlara :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..