13 Kasım 2015 Cuma

Le Creuset Nişantaşı City's açıldı!!!

Le Creuset Nişantaşı City's mağazası geçtiğimiz hafta açıldı. Rengarenk Le Creuset mağazasına ben de gidip renklerin arasında kayboldum. 

Le Creuset Türkiye'de ilk mağazasını geçen ay Palladium'da açmıştı. Oraya gidemeden bana daha yakın olan Nişantaşı City's mağazasının açılmış olması süper oldu.
Mağazadaki canlı renklere karşı koymak pek mümkün görünmüyor. Ben de bu güzel renkler arasında kendimiz biraz kaybetmiş olabilirim. İnsana mutfağı sevdirecek bu güzel tasarımlarda neler yok ki? 
Mini tencereler, döküm tavalar, fincanlar, kupalar, silikon mutfak aksesuarları hatta kaşıklık bile var.
Le Creuset sadece görsel olarak değil pişirme anlamında da usta olduğundan dünyada pek çok ünlü şef ve otorite tarafından tercih edilmekte. Hem fonksiyonel hem de estetik ürünleriyle mutfaktaki hayatı kolaylaştırırken keyifli hale de dönüştürüyor. 

Le Creuset'in hikayesi ise şöyle:

Kuzey Fransa'nın bir kasabasında biri emaye diğer döküm uzmanı iki girişimcinin, porselen emaye kaplanmış üstün kaliteli döküm demir pişirme gereçleri üretmek için bir araya gelmesiyle temelleri atılmış. Dünya çapında 70 ülkede 296 mağaza ile bir dünya markası haline dönüşmüş. Le Creuset neredeyse hemen her hafta yeni bir mağaza açmakta...

Kısacası hayattan zevk almayı bilenlere pek çok renkli seçenek sunuyor... 





17 yorum:

  1. ovv o seramik tencerelere bayıldım herşey çok güzel sen de çok şıksın :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel o rengarenk minik tencereler bayıldım ...

    YanıtlaSil
  3. Yaaa tencereler cooook sirin, bayildim :)

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkur ederiz. Resimler harika. En kisa zamanda tekrar gorusmek uzere.
    Maya Celik

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel şeyler varmış, renklerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. citys mi. ay benim oralar sayılır ya. sık sık orda yerim sinemaya giderim. ordan maçka parkına geçerim. ay ne sevdiğim yer yaa :)

    YanıtlaSil
  7. Demir tencerelerde çok uzun zamandan beri gözüm var, harika görünüyorlar :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..