9 Kasım 2015 Pazartesi

Bepanthol kremler / yeni ürünler

Bepanthol cilt bakım kremlerini bilmeyen yada kullanmayan var mıdır? Ben severek kullanırım. Çok eskiden bir uzmandan almıştım tavsiyesini...

bepanthol, bepanthol krem,

İşim gereği çok fazla güzellik uzmanı tanıyorum. Bahçeşehir'de ünlü bir el ayak bakım uzmanı el ayak bakımı için Bepanthol önerdiğinde bana şaşırmıştım. Genelde satışını yaptıkları ürünleri önerirler bilirsiniz... Bepanthol kremi tavsiye edince ben de kullanmaya başladım. Yatmadan önce ellerine ayaklarına sür hep pamuk gibi ellerin olur demişti :)

Ellerimiz yaşımızı en çok belli eden organımız. Dolayısıyla el ayak bakımı çok önemli. Üstelik ellere estetik de yapılamıyor!!!
Haydi şimdi herkes ellerini bir güzel kremlesin, yazının devamını öyle okusun :)


Benim için Bepanthol Cilt Bakım Kremleri ne ifade ediyor?


Kokusuz
Bepanthol kremlerin nemlendirici özelliğinin yanı sıra kokusuz olması da benim tercihlerimi etkiliyor. Özellikle hamileliğin ilk aylarında kokuya karşı tahammülsüz oluyor insan.
Su bazlı
Hafif formülü ve su bazlı olması nedeniyle cilt tarafından kolayca emiliyor. Serinlik hissi veriyor.
İçerik
Parfüm, renklendirici ve paraben içermiyor.
Pro Vitamin B5
İçeriğindeki vitaminler nedeniyle cilt yenilenme süresini hızlandırıyor. Nemlendiriyor.
Kullanım alanı
Sadece ellerde değil yüzünüz de kuruysa yüzünüzde yada kuruyan pul pul olan dirseklerde de rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. Tecrübeyle sabit.

Özellikle sonbahar-kış aylarında kızaran, kuruyan, çatlayan ciltler için S.O.S. kremi niteliğinde buluyorum. Yeni Bepanthol kremler de yine bu dönemler için özel hazırlanmış.
bepanthol, dudak merhemi, koruyucu merhem


Bepanthol Dudak Bakım Kremi

Soğuklarla beraber çatlayan, kabuk kabuk olan dudaklar için bazen dudak nemlendirici balmlar yetersiz kalabiliyor. Bu ürünü denediğimde ne kadar yoğun bir bakım sunduğunu fark ettim. Ambalajı direk dudağa sürmeye uygun, bombeli ve minik bir deliği var. Ben yine de elime alıp kendim sürmeyi tercih ediyorum. İçeriğinde diğer bepanthol kremlerden farklı olarak buğday tohumu yağı varmış. Malum önümüz kar kış dudaklar çatlamadan önlemek için edinmeli bir adet. Sadece dışarıdaki hava değil kışın bol kullandığımız ısıtıcılar da havayı kuruturken dudaklarımızı da kurutuyor...


Bepanthol Onarıcı Bakım Merhemi

Daha da yoğun olan bakım merhemi biraz önce de bahsettiğim gibi pul pul olan cildinizde, dirseklerde, hamilelikte kullanılabilir. Bol masaj ile cildinize yedirmeniz yeterli. Diğer Bepanthol kremlere göre oldukça yoğun kıvamı var. Örneğin ben dirseklerde kullandım, sonuç süper!


Bepanthol ürünlerini size en yakın eczaneden temin edebiliyorsunuz...

Sizin Bepanthol ile ilgili püf noktalarınız var mı?
























7 yorum:

  1. Benim en sevdiğim kremlerden birisidir bepanthol.. Her derde deva gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Bepanthol ürünlerini ben de severek kullanıyorum hem kendime hem bebeğime.

    YanıtlaSil
  3. dudak bakım kremini deneme listeme aldım bakalım...

    YanıtlaSil
  4. Dudak bakim kremini cok merak ediyorum :) Gule gule kullan canim...

    Sevgiler,

    www.theladiesdelight.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Yüzümdeki sivilcelere uygulasam bi sorun olur mu acaba

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..