6 Kasım 2015 Cuma

erkek bebek geliyor :)

İkinci bebeği düşünmek bile çılgınlık gibi gelirken bana şimdi onun bir erkek olduğunu öğrenmiş bulunuyorum.

Gerçekten hayat hepimiz için inanılmaz sürprizler hazırlıyor ve gerçekten günler su gibi akıp geçiyor...
Bebeğimizin erkek olduğunu biraz erken öğrendik sanırım hamile arkadaşlarımla karşılaştırdığımda 11. haftada cinsiyet öğrenmiş olmak gerçekten şok :)
Bizim erkek bebek biraz pozcu olduğundan kolaylıkla görebildik cinsiyetini. Doktorumuzun uzmanlığının da bunda payı var elbette!
Bade hanım ise 17.Ekim.2015 18+3 doktor kontrolünde öğrendi cinsiyeti! 
Biraz bozuldu evet :)
İlk isim önerileri Tunç ve Ömer oldu...
Evde kız erkek nüfusu eşitlenir iyi olur dedik. Baba ben de yalnız kalıyorum siz anne kız takım olunca dedi... Biraz sempatik göstermeye çalıştık ama bakalım neler olacak...
Erkek bebek diye bahsediyorum hala çünkü bebeğimizin ismine karar veremedik henüz. Babası bu kez ismi ben seçeceğim diyor, araştırmaları devam ediyormuş :)
Biz de meraktayız anne kız.
Ve bu sabah 06.11.2015 21+1 de badem kızım bebeğin ilk hareketlerini hissetti. Abla ablacım diyor gibi dedi :)

Fotoğraflar için Ahu Demirli'ye teşekkürlerimle...
Fotoğraflarda 19.Ekim.2015 20+0 hafta...





11 yorum:

  1. Ay yerim o Bade'yi de minik erkeği de :) Hayırlı olsun Elif, sağlıkla kavuşun inşallah!!!!

    YanıtlaSil
  2. Ayy hadi hayirlisi olsun erkekler erkrnden belli ediyor oglunda 11.haftada ogrendik bizde kizda ise 18 :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırla sağlıkla gelsin minik adam :)
    İsim seçmek zor iş :)
    Allah kolaylık versin..

    YanıtlaSil
  4. Elif hayırlı olsun:) Bade'cik abla mı oluyormuş? Yerim ben onu:):):)

    YanıtlaSil
  5. Aaa hayırlı olsun çok sevindim sizin adınıza. Ben de ikinciyi yapsam mı yapmasam mı diye biraz mesafeli duranlardanım. Ama hamile kalanları da duyunca içimden doğurmak geliyor. :))) Allah sağlıkla sağlıklı bebek dünyaya getirmeyi nasip etsin. Erkekler hamilelikte rahattır zorlamazlar doğduktan sonra hareketli olurlar ;)

    YanıtlaSil
  6. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin

    YanıtlaSil
  7. Yaşasın gelsin arabalar,Spider Man'ler ! Şaka bir yana sağlıkla mutlulukla gelsin Elif'çim :))

    YanıtlaSil
  8. oyyyy canımmm hayırlısı olsunnnnn allahım sağsalim kucağına almayı nasip etsin

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler arkadaşım.. Sağlıkla kucağına al inşallah oğluşunu :)

    YanıtlaSil
  10. Arada girip bakıyordum sayfana şimdi üye olmanın vaktiymiş demek^^ Bizim miniği erkeğe benzetmişti doktor daha 10.haftadaydık hadi canım dedik erkendir diye.13.haftada tescillendi.Şimdi 19.hafta tecrübeli anneyi takip edelim o zaman! Sağlıkla ve mutlulukla kokusunu duyun inşallah.

    YanıtlaSil
  11. Maşallah, sağlıklı sıhhatli kucağınıza almak nasip olur inşallah! Böyle buram buram mutluluk kokan sayfada tanışmak da ayrı keyif, görüşmek üzere..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..