20 Kasım 2015 Cuma

Snoopy Filmi galasında idik

Çocukluğumda en sevdiğim çizgi filmlerden biri olan Snoopy ve arkadaşlarının sinema filmi için gala daveti geldiğinde ben Bade'den daha çok heyecanlandım. Charlie Brown ve Naneli Peti'yi nasıl unutabilirim?

Snoopy Gala
Badem kızım ile filmin galasına gitmeden önce fragmanları izledik. Fragmanları izlerken çocukken çok sevdiğimi, Snoopy saatini heyecanla beklediğimi anlattım. Fragmanlarda yıllar öncesindeki heyecanı ve samimiyeti hissettim. Film de iyi olacak diye düşündüm ki yanılmamışım...

Gerçekten film çok başarılı idi. Hayal kırıklığı yaşamadım, aksine çok keyif aldım. 
Ben bir Snoopy ve Charlie Brown hayranı olarak filme hemen ısındım, daha önce sadece fragmanı görmüş kızım da hemen adapte oldu. Bu yüzden başarılı olduğunu düşünüyorum. 
Film Charlie'nin masumane aşkı ''Kızıl Saçlı Kız'' aşkının mahalleye taşınması ve Charlie'nin sınıfına kayıt olması ile başlıyor. Charlie, Kızıl Saçlı Kız'a kendini beğendirmek için uğraşırken yine işler yolunda gitmiyor ama kız onu bu haliyle de çok beğeniyor ve filmin sonunda ona söylüyor. 

Arada Snoopy'nin Kızıl Baron ile maceraları ve aşkı da ortaya çıkıyor. Bade bu bölümlerde de çok eğlendi. Ben ise daha çok Charlie Brown ve arkadaşlarının sahnelerinde eğlendim.
Öğretmenin ve yetişkinlerin konuşmaları yine anlaşılmaz bir boğuklukta idi. Bu da filmi sempatik kılıyor bence.

Galada eski dostum Snoopy ile fotoğraf çektirmeyi de unutmadım. Snoopy'nin yanında Charlie ve Lucy de olur diye düşünmüştüm ama onları göremedim galada :)
peanuts filmi gala

Film 13.Kasım.2015'te vizyona girecek. Sanırım biz bir kez daha izleyeceğiz sinemada! Üstelik bu kez 3 boyutlu izleyeceğiz!!





17 yorum:

  1. Ortaokulda okurken snoopyli bir çantam vardı.. Yazını okuyunca birden hatırladım ve çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel hemen bizim ufaklıkla yani kardeşimle gitmeliyim :)

    YanıtlaSil
  3. Wuuu bende istiyorum gitmeekk ☺️

    YanıtlaSil
  4. Charlie Brown a bu yaşımda bile bayılıyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kaç yaş grubuna hitap ediyor sizce? Ben de oğlumu götüreyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmde şiddet veya korku yok.
      Çocuğunuz sinemadaki karanlık ortamdan ve yüksek sesten korkmuyorsa mutlaka çok keyif alacaktır...

      Sil
  6. Ben hala izlerim bu çizgifilmi disneychannel de oluyor :) ve fotolarda çok güzelsiniz <3

    YanıtlaSil
  7. ben de çok severim çocukkern çizgi roman kitapları vardı bende kuzenim getirirdi filmi sinemada olmasa da mutlaka izleyeceğim..

    YanıtlaSil
  8. Bence de unutulmazlar arasında, üzerinde bu desenin olduğu herşey sempatik gelir bana^^

    YanıtlaSil
  9. yaş aralığı kaçtı cnm :) benim kız 8 yaşında da :)

    YanıtlaSil
  10. Anne kız aynı giyinmeniz ne kadar da hoş :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de çocuklarımdan daha heyecanlıyımdır hep bir etkinlik olduğunda... Kendi çocukluğumda bile bu kadar sevinmemişimdir pek çok şeye..:)

    YanıtlaSil
  12. Ben çocuklarımla izlerdim büyük oğlum bir kumaş örtüsü vardı(ben kırkyama usulü dikmiştim) onsuz yatmazdı biz de snopinin battaniyesi koymuştuk adını yıllar sonra alıp evine götürdü:))))))

    YanıtlaSil
  13. Ne çok severdim ben küçükken Snoopy'i.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..