10 Kasım 2015 Salı

Sırt Çantası Modası

Sırt çantaları yeniden moda oldu yaşasın! 

Sadece moda olması gerekmiyor tabi ki sevdiğim bir aksesuarı kullanmak için. Ancak zamanla kullanım alışkanlıkları değişiyor insanların, benim de. Ben önce kol çantasına sonra çapraz asılan çantalara en son olarak da dirsekte takılı kalan kimi zaman da sadece elde taşıyabildiğim çantalara meyl ettim. 


İlk genç kızlık çağları yani ergenlik dönemimde ise SIRT ÇANTASI favorimdi. Buna okul çağlarında olmamın da katkısı büyük tabi!


Geçen pazar İstanbul'da turist olmak niyetiyle kendimizi sokağa atarken salon kadını çizgimden çıkıp turist imajı yapayım dedim :) Rengini bul buluşması hediyelerinden sırt çantamı taktım sırtıma...
Kesinlikle çok rahat ve kullanışlı...

Siz nasıl buldunuz yakışmamış mı?
Ben çok beğendim bir süre daha böyle takılacağım sanırım!
Çantam: fırsat sevdası  




10 yorum:

  1. ben de sırt çantası ile çok rahat ediyorum hatta o kadar ki bavul gibi kullanıyorum kendisini sırtım çökecek bir gün :-D

    YanıtlaSil
  2. harika olmus.benimde favorim bu sene sırt cantası.

    YanıtlaSil
  3. Ben sırt çantasından hiç vazgeçmemiştim zaten :)

    YanıtlaSil
  4. modası asla gecmeyecek stil.. hele de anneysen :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, keşif etkinliğiyle buldum blogunuzu. Yazınıza da çok sevindim. Demek ki sakladığım sırt çantalarımı yeniden kullanmaya başlayabilirim :) Takipteyim, bloguma da beklerim.
    www.blogluyorum.net

    YanıtlaSil
  6. Gayet de guzel olmus :) Yalniz moda cift sap takmasmis, oyle diyollaaa :))

    YanıtlaSil
  7. Sırt çantası çok yakışmış. Bende çocuktan sonra tekrar sırt çantası kullanmaya başlayanlardanım çok daha rahat oluyor :))
    Bana da beklerim
    http://www.minigimleyasam.com/

    YanıtlaSil
  8. Sanki hic modasi gecmemis gibi benim icin.
    Rahat icine herseyi alan ve cok cix duran havali bir canta

    YanıtlaSil
  9. Yaklaşık iki yıldır, ihtiyaçlarım dahilinde sırt çantası kullanmaya mecbur kaldım. Her kadın gibi olayı güzelleştirebilmek için de, güzel desenli, mutluluk verici olanları bulmaya, almaya çalıştım. Kendimce güzel bir tarz oluşturabildim sanırım :) Bence modası hiç geçmez, her zaman kullanabiliriz sırt çantalarını.
    Bir de sırt çantaları yaş ile özdeşleştiriliyor, yani sanki sadece okul çağında kullanılır, iş hayatında ve olgun yaştakiler kullanırsa, tarzları olgunlaşmamıştır gibi düşünülüyor. Bence bu yanlış. Bu algıyı değiştirmeliyiz :)
    Çantanız yakışmış, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.. ;)

    YanıtlaSil
  10. Beril doğduğundan beri yani 5 senedir benim zorunlu favorim oldu sırt çantam.içini doldur doldurabildiğin kadar:)))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..