18 Kasım 2015 Çarşamba

Lokum İstanbul

Lokum İstanbul markasını duyunca sizin de aklınıza benim gibi lezzetli çifte kavrulmuş lokumlar geliyor değil mi? 


Renginibul buluşmasında Buket ve Ebru sayesinde tanıştım ben de Lokum İstanbul ile. Poşeti görünce içinde nefis lokumlar vardır diye açtım ama içinde lokum yoktu. Neler mi vardı, bakalım hep birlikte.
Lokum İstanbul kolonya, mum, kibrit, mini parfümleri ile dolu bir paket göndermiş bize. Sunum olarak da kalite kokan bir marka odluğunu söyleyebilirim. Şık bir hediye alternatifi olacaktır.  

Lokum İstanbul Kolonya

İstanbul'un güzel kokularının karakterli ve enfes kombinasyonlarının doğal aromalarının en güzelleri kullanılarak oluşturulmaktadır.
Şeffaf ve siyah cam içerisinde göze hitap eden şekilde sunulan bu ürün gamı haklı olarak kendine özgü ayrı bir kategoriye sahip.
osmanlı kültürü

Lokum İstanbul Kokulu Mum

Çekici kokuları dinlenerek ve hayal kurularak anları çağrıştırdığını iddia ediyor ve rahatlatıcı bir kokusu olduğunu söyleyebilirim. Şık teneke kutusu ile her ortama kolayca ayak uydurabilir mumlar. 

Lokum İstanbul artık neredeyse unutulmuş kültürel lezzetler ve sunumları yeniden hayata döndürmeyi hedeflemiş. Uluslar arası pazarlarda da adından söz ettirmeye başlamış.
Lokum İstanbul'da en çok talep gören ürünler arasında lokum, akide şekeri, kolonya, mum, sıvı sabun, sıvı el kremi, kitap ve kişiye özel matbu eserler bulunuyor. 
Bu özgün eserler Lokum İstanbul'a özel desenli kutularda sunuluyor. 

Zariflik ve kültürel zenginlik bence Lokum İstanbul'u tanımlayan en iyi kelime.






9 yorum:

  1. Ambalajları üstündeki resimler insanı alıp götürüyor.Kokularını da çok beğendim ...

    YanıtlaSil
  2. ben özellikle ambalajlardaki desenlere bayıldım duyduğuma göre çok da güzel ezmeleri varmış onları da denemek istiyorum :-))

    YanıtlaSil
  3. çantadan lokum çıkacak diye okudum bende :)

    YanıtlaSil
  4. Bence de en zarif düşünülmüş hediye paketiydi :)

    YanıtlaSil
  5. bende çantadan lokum çıkacak diye bekledim ama hepsi çok güzel görünüyor canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Kutuların desenleri çok hoş :)

    YanıtlaSil
  7. hepsini güzel günlerde kullan canım. isminden lokum gibi bir yazı olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. İyi günlerde kullanın, ben de bayağı lokum bekledim...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..