4 Kasım 2015 Çarşamba

Özlem Süer ile Sağlıktan Güzelliğe

Özlem Süer ve Pierre Fabre Dermokozmetik sağlıktan güzelliğe uzanan bir çalışma yapmışlar. Moda tasarımcısı Özlem Süer ile Pierre Fabre işbirliğine Beslenme ve Diyet uzmanı Dr. Selma Gübür de katılmış. 

özlem süer house
Sağlık ve moda dolu bu birlikteliğin sunumunda ben de bulundum. 
Özlem Süer gündüzden geceye uzanan şehir hayatına yönelik çözüm alternatifleri sunan tasarımlarını Pierre Fabre'nin markaları Avene, Elancyl, Klorane tepeden tırnağa bakım ürünleriyle birleştirerek metropol kadınlarına güzellik, sağlık ve moda ile dolu 6 ay süren bir macera sundu.
event, lansman, blogger türkiye
Projenin ilk adımı Özlem Süer'in 2015 ilkbahar/yaz koleksiyonundan Pierre Fabre Dermokozmetik için özel seçilen tasarımlarından oluşan mini bir defileyle başlamış. Bu yolculuk 6 ay boyunca Pierre Fabre bakım ve güzellik ürünleri deneyimleriyle devam etmiş.


Sağlıktan Güzelliğe sunum gününde neler yaptık?

Özlem Süer'in 2015 Sonbahar Kış defilesini izledik.
Beslenme ve Diyet uzmanı Sema Gübür'ü dinledik. Öncelikle sağlıklı bir şekilde beslenerek en büyük giysimiz cildimize iyi bakmamız gerektiği üzerinde durdu. Çünkü ruh ve beden güzelliği bir bütündür.
Atölye çalışmaları ile saç ve cilt tipleri tespit edildi. Bakımlar yapıldı. 
defile, sağlıktan güzelliğe



Bir metropol kadını olarak siz hızlı hayat temposunda kendinize nasıl vakit ayırıyorsunuz?










10 yorum:

  1. Kendime çok vakit ayıramıyorum ama pratik şeyler buldum kendime bunlarla genelde bakımlı görünüyorum. Bir de kilo verseydim iyiydi;))

    YanıtlaSil
  2. Şahane bir etkinlik olmuş... Keşke Ankara'da da olsa :)))

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar guzel ge faydali bir etkinlik olmus :-) kendime malesef hic zaman ayirmiyorum hep bi bahanem var :/

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş Pierre Fabre ye yekışan bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman kaliteli organizasyonlara imza atıyorlar bence de

      Sil
  5. defileye bayıldım harika tasarımlar vardı gerçekten :-))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..