5 Temmuz 2013 Cuma

www.narecza.com ile tanıştık

Yeni tanıştığım online alışveriş sitesi,  
narecza



Ürün açıklamaları, videoları, hızlı gönderi, 99 TL üzeri ücretsiz kargo seçenekleri ile iyi hazırlanmış bir site ...

Bioderma H2O Sensibio zaten merak ettiğim bir üründü, bu sayede denemiş olacağım ve buradan yine paylaşacağım...
Nivea Duş jeli zaten severek kullandığım bir ürün...




Çok yakından tanıdığımız süper markaları satıyor
Bioderma, DDF, Neostrata, La Roche Posay, Avene bunlardan sadece birkaçı...


Makyaj, parfüm, anne bebek ürünleri, yüz bakımı, vücut bakım derken bir çok alanda ihtiyaçlarınızı karşılayabiliyorsunuz,

En güzeli de süper ürünlerde bol bol kampanyaları var 
Fırsatları ve avantajları takip etmek için
facebook ve twitter eklemenizi öneriyorum.

İşte bazı şok kampanyalar;


  • DDF süper %15 indirimli kampanyası için tık tık
  • Neostrata %10 indirimli kampanyası için tık tık 
  • Bioderma %15 indirimli kampanya için tık tık 
  • La Roche başka yerde göremeyeceğiniz fiyatlar tık tık
  • Avene süper fiyatlar ve ürün çeşitliliği için tık tık

özellikle güneş kremlerini öneriyorum.



İlk alışverişimde bu şampuanı almak ve denemek istiyorum:

Prominoxil Şampuan

http://www.narecza.com/prominoxil-sampuan-urun4889.html#.UdbAFfnJSwQ





siz daha önce kullandınız mı???




sevgiler
bademlebuduk

2 yorum:

  1. biodermayı ben de deneyeceğim artık:)

    YanıtlaSil
  2. benim hala deneme fırsatım olmadı, en kısa sürede yazacağım

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..