7 Temmuz 2014 Pazartesi

Bademlebuduk Kahve Dünyası Çikolata Atölyesinde


Kahve Dünyası çikolata atölyesine katıldım desem?
Mmm çok lezzetli bir atölye ...
Geçtiğimiz haftalarda bir cumartesi kızlarla çikolata atölyesi günü idi!
Atölye öncesi bir heyecan, bir heyecan sormayın gitsin. Ben zaten bir çikolata tutkunuyum, bu atölye tam da bana göre
Fatma hanım bizi çok sıcak karşıladı. Önce bize kakao ve çikolata çeşitleri hakkında bilgi verdi. Benden size bir tüyo: En az yağ oranı bitter çikolatada!  Çok şık önlük ve şapkalarımızı taktık ve çalışmaya başladık. Önce trüf için hamuru hazırladık, buzluğa attık. 
Çikolata kaplı çilekleri hazırladık, hem yaptık hem yedik :)
Pür dikkat Fatma hanımı dinledik bir yandan... 
Roche - Kaya çikolatalarımız özgün şekillerde hazırlandı. Ne kadar da çok püf noktası varmış, ben bir lokmada yiyiveriyorum.
Spesiyal çikolatalar için bir takım karışımlar yaptık, sıkma poşetleri ile çok eğlendik... Limonlu, çilekli, karamelli spesiyalleri hazırladık. 
En son da trüfleri hazırladık. Top top şekil vermek nedense benim için çok kolay olmadı, ben de özgün ve sürreealist çalıştım :)
Güler yüzlü, samimi ve çok eğlenceli bir şef seçen Kahve Dünyasının bu uygulaması çok lezzetli!!! 
İnanılmaz eğlenceli 3-4 saat geçirdik. Çikolata şelaleleri beni benden aldı. Dayanamayıp kızların şaşkın bakışları önünde bir bardak çikolatayı mideye indirdim. 

İşte ortağım Ekin nam-ı diğer Tombul Sokak ile hazırladıklarımız:

En güzeli de bunların hepsini paket yapıp eve götürmek oldu.
Biz paket yaparken Fatma hanım sertifikalarımızı hazırlamış. Eve geldiğimde hemen komşularıma çikolata servisi yaptım. Hepsi de bayıldı. Çikolatalar daha bitmedi, isterseniz size de ikram edebilirim :)
İnanılmaz eğlenceli, bol kahkahalı ve elbette lezzetli bir gün oldu.
Siz de katılmak isterseniz salı günleri hariç 0530 555 67 91 Nolu telefondan randevu alabilirsiniz.
Böyle bir deneyim kaçırılmaz.
Garden Event sponsorlarından Kahve Dünyasına teşekkürler...



7 yorum:

  1. O lezzettli çikolatalardan bende yemiştim. Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli görünüyor,şimdi bir kahve ve çikolata süper olurdu :))

    YanıtlaSil
  3. Ben de gitmek için sabırsızlanıyorum:))Ellerinize sağlık benim için de yiyebilirsiniz☺Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  4. Süpermiş …
    Keyifli ve lezzet dolu desene …
    Bitter benimde favorim ellerine sağlık hepsi şahane olmuş…
    Darısı başımıza kısmetse Ramazandan sonra bende gitmeyi düşünüyorum…
    Sevgilerimi bıraktım...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..