18 Temmuz 2014 Cuma

sizden gelenler -1

Son çekilişte katılımı form ile yaptım. Böylesi benim için de pratik oluyor.
Bir de bana söylemek istedikleriniz varsa :) diye bir bölüm yaptım. Ne kadar güzel yorumlar gelmiş. Arada bir açıp okuyorum...
sizinle de paylaşmak istedim.
Harika okuyucu yorumları için teşekkürler...

Sizden gelen inciler :)

Başarılar dilerim size sosyal hayatınızda.. teşekkürler.

Buduk'a sevgiler :)

sürekli yorum yazmasam da sizi severek takip ediyorum :)

hediyeler yine harika işinizi severek yaptığınız her zaman belli oluyor başarılar

Yazılarınız için tebrik ediyorum hiç sıkılmadan, içtenlikle yazıyorsunuz :)

En çalışkan en güzel anneye sevgiler :)

Sevgilerimle :)

severek takip edıyorum

blogun harika sevgiler...

Kapak resmi çok güzel bir önceki de çok güzeldi :)

çok şık bir yarışma, size yakışır, harikasınız, yapmışsınız hediyeler süper, şanslı olmak dileğiyle

yaz bitmeden takipçilerinle buluşma:) mesela çekilişle 5 kişi

Severek takip ettiğim bloggerlardansınız. :) Özgün olmanız çok hoşuma gidiyor.

Harika bir blog, harikasııın!

bademin her şekli güzeldir

Daha çok daha çok anne-bebek yazısı görmek isterim (deneyim yazıları,ürün yazıları,tavsiye yazıları okumak isterim booool bol)

Blogunuzu çok beğeniyorum

Hediyeleriniz gerçekten çok dolu dolu.Yaz mevsiminde gerekli olan her şeyi düşünmüşsünüz.Kazanan kişi çok şanslı.Şanslı

Sağ taraftaki 'Hakkımda' yazısı ne kadar içimi ısıttı anlatamam.
Çok şey hatırlattı bana, çok güzel günleri hatırlattı.
Yazdığınız gibi ;
Güzel günler görmek ümidiyle ...


sevgilerimle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..