5 Temmuz 2014 Cumartesi

Limon ile Çıtçıt'ın Yemek Kitabından


Limon ile Çıtçıt'ın yemek kitabından daha önce burada bahsetmiştim. Sizinkiler ailesinden tatlı Limon ile annesi Çıtçıt hanım annelerle çocukların birlikte faydalanabileceği harika bir yemek kitabı hazırlamışlar. 
Biz anne kız birlikte mutfakta vakit geçirmeyi çok seviyoruz. Beraber kek, börek, tatlı bir sürü mamalar hazırlıyoruz. Bu kitaptan da epey faydalandık. 



Bir çok tarifi denedik ve beğendik ama en sevdiğimiz tarif pankek oldu. Ben pankek yapmayı bir türlü beceremiyordum. Kıvamı tutmuyordu. Bu tarifle kıvamı tutturdum, s
ize de tavsiye ederim.
Pankeklerimizi nutella ile kombinledik, etrafına da çilekler... 
Kitap kolay tarifler ile dolu. Sunum önerilerini de beğendim. Tam da çocukların ilgisini çekecek gibi süslenmiş. 





bademlebuduk

1 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..