1 Temmuz 2014 Salı

kumbaramdan kahve keyfime

Kumbarada para biriktirmek ne kadar da güzel bir şey!
Küçüklüğümden beri anne ve babamın sayesinde hep para biriktirdim. Hatta kumbaramdaki ilk param ile gelinlikli bir bebek almıştım, ne kadar değerliydi kendi harçlığımla aldığım oyuncak…
Birkaç yıl önce üniversiteden bir arkadaşım kumbarasındaki paralarla bir araç (nissan qashqai) aldığını söyleyene kadar hep hevesle para biriktirip çok beğenip de parama kıyamadığım şeyleri aldım.
Evet yanlış duymadınız; kumbarasındaki paralarla kocaman bir araba almış kendisine! Büyük su damacanasına 100 - 200 TL atarak tabi ki…

Kahve tutkumu bilirsiniz. Evde bir sürü kahve makinesi olması rağmen Arçelik Telve kahveleri hep daha çok hoşuma gitmiştir. Hatta komşumun Arçelik Mini Telve makinesinde pişirdiği kahvelere bayıldığım doğrudur. Kendisine sık sık kahveye giderim :)
Bir türlü alamamıştım. Bir süredir bunun için para biriktiriyor, bir yandan da indirim fırsatlarını kovalıyordum. Burada indirimi görünce dün kumbaramı açtım ve hemen sipariş verdim. Siparişim sabah erkenden geldi. Gerçekten de çok uygun fiyata aldım.
Siz de ertelediğiniz alışverişleriniz için kumbara yöntemini kullanabilirsiniz.

Bugün Arçelik mini Telve makinem ile kavuştuk, şimdi benden mutlusu yok :)
İçinden de Cezbeli Kahve ile ölçü kaşığı çıktı…
Ofiste kahve makinem ile bakışıyoruz. Akşama kahveler benden, buyrun sizi de beklerim...







5 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım. Kahve hakkımı bir İstanbul gelişime sakla emi.

    YanıtlaSil
  2. Afiyet şeker olsun..
    Kumbaralara bayılırım aynen küçüklüğümden beri hep kumbaram vardır.. Oğluma da alıştırıcam birazcık daha büyüsün :)

    YanıtlaSil
  3. Arçelik bu işi biliyor. Nefis yapıyor gerçekten kahveyi ve de 2 dakikada

    Dostlarınla, sevdiklerinle kahkahalar içinde içeceğin kahvelerin olsun hep :)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun. benım de gözüm var bu telvecide:)

    YanıtlaSil
  5. Ayy güle güle kullanın. Ben bir türlü para biriktiremiyorum harcıyorum hep kumbaramdakileri :(

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..