20 Temmuz 2014 Pazar

en pratik akşam yemeğim

Bu haftasonu evlilik yıl dönümü kutlamalarımız çerçevesinde Güral Sapanca tatilinde idik. Harika bir otel,  muhteşem doğa ve canım ailem 
e daha ne olsun :)

Tatil dönüşü valiz boşaltma,  çamaşır yıkama işleri de tatilin tadı tuzu. Temiz hava,  masaj ve dinlenmiş olmam sayesinde hızlıca hallettim işleri.  Oysa işler bitmemiş,  ev halkı benden yemek bekler! Dışarı çıkmak da istemedim. Hemen buzdolabını açtım ve hepimizin de sevdiği yemeği 5 dakika içinde hazırladım. Yarım saatte de pişti. Banvit kırmızı çiftlik köfte,  banvit mini rulo börek ve tabi ki patates.  Hepsi bir tepside çekirdek ailem için yerlerini aldı. 
Hani bir reklam vardı,  "anneeeem bana kalır..."

Size de tavsiye ederim :)

Afiyet olsun :)

4 yorum:

  1. patates kızartması candır:)

    YanıtlaSil
  2. Bu tip hazır ürünlerde bir çok katkı maddesi oluyor ama:(
    Ben mümkün olduğunca kaçıyorum dondurulmuş gıdadan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konu ile ilgili test ve raporlara aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz
      http://www.banvit.com/haberler.html

      Sil
  3. 3 çeşit ve hepsi bir tepside oh ne güzel ya hamaratlık ve çabukluk böyle bir şey olsa gerek. :) ellerine sağlık ve afiyet olsun size. :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..