18 Temmuz 2014 Cuma

sebamed indirimini kaçırmamalı

Takvimlere bakıyorum... 
Her gün ne kadar kaldı diye sayıyorum...
Peki neyi bekliyorum bu kadar heyecanlı?
Tabi ki de tatil ....

Kişisel bakım ve kozmetik ürünlerinde belli dönemlerde fırsatlar sunuluyor, 
bana da indirimleri takip etmek düşüyor.

Kliksa.com un sebamed indirimini görünce paylaşmadan duramadım. 
Sebamed ürünlerini Badem doğduğundan beri kullanıyoruz ve çok memnunuz. 
Güneş koruyucularında indirim kaçırılmaz.

Sebamed Bebek Güneş Losyonu 45 Faktör 150 ML 56,50 TL yerine 39,90 TL 

Sebamed Bebek Güneş Losyonu 50+ Faktör 150 ML  63,00 TL yerine 45,90 TL

Sebamed Bebek Güneş Kremi 50 Faktör 75 ML Bebek Yıkama  57,50 TL yerine 39,90 TL

üstelik bu ürünler bebek süngeri hediyeli




Siz siz olun tatile giderken güneş koruyucu kremlerinizi, şapkanızı unutmayın...
Güneşin çoğu zarar biliyorsunuz.

iyi tatiller




1 yorum:

  1. Bu indirim haberini duyduğum iyi oldu tatil hazırlıklarında olan biri olarak :) Teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..