3 Temmuz 2014 Perşembe

Note Cosmetics lipstick ve oje

Note Cosmetics hakkında daha önce burada yazmıştım. Türkiye'de üretilen Note oldukça uygun fiyatlarla satılıyor. En çok da fırsat sitelerinde avantajlı oluyor. 
Fiyatına göre performansı iyi 
Note Cosmetics Long wearing lipstick hem ambalajı hem de rengi ile beğenimi kazandı. Note'nin siyah ambalajlarını çok sevdim. Rujun rengi de çok güzel, çok canlı. Benim Note rujum no:10 Lovelight
Capcanlı bir renk, tam da yaza uygun. Bir de kokusu çok tatlı, şeker gibi. Şeker gibi dediysem çok da ağır değil. 
18 farklı rengi var bu serinin, Chic raspberry de hoşuma giden renklerinden.
Macadamia yağı içerdiğinden dudakları da kurutmuyor, nemlendiriyor. 


Note Cosmetics ojeyi kullandım. Kremsi bir yapısı var, fırçası da oldukça kalın. Sürümü kolay ancak fazla kıvamlı olduğu için kuruma süresi biraz uzun oluyor haliyle. 








 bademlebuduk

5 yorum:

  1. Ruja bayılıyorum bence de çok canlı ve tam yazlık :))

    YanıtlaSil
  2. Rujun rengi gerçekten çok güzel, mat olmaması ve hafif yağlı olması daha da iyi, Note ambalajlarını ben de çok sevdim, siyah renk güzel duruyor :)
    güle güle kullan tatlım :)
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
  3. Ay bu rujlar beni benden alıyor rengin güzelliğine kamon. Güle güle kullan canım harikalar :)

    YanıtlaSil
  4. O Ruj nasıl bir renk öyle! !! Harika:))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..