24 Temmuz 2014 Perşembe

Yardley Vücut Bakım Ürünleri Gratis’lerde


Gratis tarafından İngiltere’den ithal edilen Yardley marka vücut bakım ürünlerinden Blue Orchid duş jeli ve vücut losyonunu kullanma şansım oldu. Gelen basın kitinde ve ürünlerde dikkatimi çeken bilgi şöyle: 
İçeriğinde bulunan E vitamini, Q10, shea ve badem yağı ile cildi beslemenin yanı sıra yaşlandırmayı da geciktiriyor. 
3 farklı parfümüyle farklı zevklere de hitap ediyor. Benim kullandığım ürün mavi orkide... Egzotik ve çiçeksi
Ancak ben merak edip Gratis'e giderek diğer çeşitlerini de kokladım. Mavi orkide gerçekten de güzel tercih olmuş :) Mavi orkidenin kokusunu sevdim. Bir daha ki sefere Daisy - papatya alabilirim.
Duş jellerinin kokuları pek kalıcı olmasa da kullanırken kokusunu beğendiğim bir ürün hoşuma gidiyor.
Duş jeli ve vücut losyonu birlikte kullanıldığında kokunun kalıcılığı ve nemlendirme özelliği biraz daha etkili oluyor.

Yardley vücut losyonu cilt tarafından çabucak emiliyor. Hatta 1 - 2 dakika içinde diyebilirim. 1 - 2 dakika sonra vücutta herhangi bir yağlılık veya krem hissi kalmıyor.
Açıkçası çabuk emiliyor olması çok hoşuma gitti. 
Ferahlık hissi vermesine de 10 puan benden.
Bu sıcak yaz günlerinde yapış yapış kremler ve losyonlar hiç de sevmediğim şeyler maalesef...
Kremi sürdükten sonra yaklaşık 1 saat içinde ellerinizi yıkarsanız losyon sanki dışa vuruyor, ellerinize losyonu yeni sürmüş gibi oluyorsunuz. 
Bence duş sonrası kullanım en uygun zaman...


Yardley markasının sadece duş jeli ve vücut losyonu var sanıp yanılmayalım. Markanın el ve tırnak bakım kremleri de bulunuyor.



Bu ürünlerin fiyatları ise şöyle:

·         Invigorating Blue Orchid Duş Jeli 200 ml – 12,90 TL
·         Invigorating Blue Orchid Vücut Losyonu 250 ml – 17,90 TL




2 yorum:

  1. yardley marka bir parfüm kullanıyorum, gratisten almıştım çok kalıcı ve çok hoş denemediyseniz tavsiye ederim. Bu arada bloğunuza bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemeyi isterim,
      güzel yorum için teşekkürler :)

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..