21 Temmuz 2014 Pazartesi

tırnak bakım rutinim


Manikür ve pedikür işlemlerinden çok hoşlanmıyorum. Elbette bu da bir ihtiyaç ama ne yapayım sıkılıyorum işte. Bir de temizlik meselesi var tabi. Böyle ortak kullanılan aletlerden hep korkmuşumdur. Hastalıkların bulaşması genelde bu tür aletler ve işlemlerle oluyor. İlk manikürümü yaptırdığım günden beri bir manikür setim var.
En son manikür pedikür seansımda uzman benim çok sıkıldığımı fark etmiş olacak ki bana bir öneride bulundu. Neden tırnak eti giderici ürünlerden kullanmıyorsun dedi.
Hemen bir adet edindim! Artık dışarıda manikür pedikür yaptırmıyorum.
Tırnak etlerimi kesip biçmiyorum.
Tertemiz ve hızlı

İşte adım adım uygulama
1- Prolinc Cuticle Eliminator jel tırnak diplerine uygulanır.

2- 45 saniye bekledikten sonra tırnak eti itme çubuğu ile tırnak dibindeki etler temizlenir.

3- Tüm tırnaklar için aynı işlem uygulandıktan sonra, tırnak eti yağı ile tırnak dipleri beslenir.

İşte bu kadar kısa sürede evde susuz manikür yapabiliyorum. Sonuçtan da oldukça memnunum. 
Temiz bir uygulama olduğu için içim de rahat...
Siz tırnak etleriniz için ne yapıyorsunuz? 




8 yorum:

  1. sadece itiyormusun o yagla
    bende dışarda manikür sevmiyorum evde kendimm yapıyorum ama kaz ayagı denen aletle kesiyordum,
    memnunsan bende denemek isterim
    fiyatıda uygunmuş kii attım sepete teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tırnak eti gidericiyi sürdükten 30 sn sonra itme çubuğu ile kütikülleri temizliyorum.
      memnunum.
      kesmek hoşuma gitmiyor...

      Sil
    2. yağ ile bakım yapıyorum :))

      Sil
  2. Aza çok pratik ne kadara nerden aldin acaba ?

    YanıtlaSil
  3. jel çok etkileyiciymiş, ben yıllardır tırnak etlerimi kesiyorum ve çok pişmanım :( bunu denemeyi çok istedim şuan :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..