13 Temmuz 2014 Pazar

banvit nerede? banvitburada


Bugün kolaylık ve lezzet dolu bir alışveriş sitesinden bahsederek size zaman kazandıracak bir uygulamaya yer vermek istedim.
Özellikle çalışan yada hep çok işi olan biz yorgun anneler için harika bir site olduğunu düşündüğüm banvitburada.com avantajlarından bahsedeceğim.
Şimdilik sadece İstanbul, İzmir, Çeşme ve Bodrum da hizmet veriyor olsa da eminim çok kısa sürede dağıtım ağını genişletecek.
Bölgenize göre değişen minimum alışveriş tutarına göre sipariş veriyorsunuz ve hatta teslimat saatini seçebiliyorsunuz.
Kredi kartı ile ödeme ve kapıda nakit ödeme imkanı mevcut.
Hesabınızda ileri bir tarih için sipariş hazırlayabilir, teslimat saatini bile belirleyebilirsiniz. Mesela yazlığınıza gitmeden sipariş verebilir, evinize geldiğinizde siparişinizi hazır bulabilirsiniz.
Dondurulmuş yada soğuk seçenekleri ile ürünleri özel araçlarla teslim ediyorlar.
Bu sitede marketlerde bile bulamayacağınız banvit çeşitleri ile tanışabilirsiniz.
Ramazan ayı boyunca günün menüsüne uygun olarak bazı ürünlerde özel indirimler oluyor.
Banvit kırmızı ürünlerinden 4 parçaya bölünmüş ve dondurulmuş kıyma çekirdek aileler için ideal bir paketleme şekli.
Lezzetçibaşı'ndan günün yemeği tariflerini deneyebilirsiniz :) Susamlı köfte tarifini gördüm, not aldım ve deneyeceğim mutlaka.
Ben siparişlerimi verip ödemeyi yaptım, söylediğim saatte eve teslim edildi. Eve geldiğimde siparişlerim evdekiler tarafından buzdolabına yerleştirilmişti bile. 
Her sipariş sonrası Banvit merkezden arayıp müşteri memnuniyeti soruluyor. %100 müşteri memnuniyetini görev edinmişler açık ve net.
Ayrıca her hafta 2 kişiye mini fırın hediye kampanyalarında talihli olabilirsiniz.
Her 100 TL'lik alışverişte 20 TL banvit para kazanabiliyorsunuz.

Daha fazlası için size banvitburada inceleyebilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..