17 Temmuz 2014 Perşembe

evde de keratin bakımı yapabilirsiniz

Saçın ve tırnakların ana yapısında keratin bulunur. Ayrıca dişlerimizde, derimizde de keratin bulunuyor. Bazı nedenlerden dolayı saçlarımızda bulunan keratin azalabiliyor. Çok fazla ısıya maruz kalan saçlar ile sık işlem gören saçlarda yıpranma daha çok oluyor. Belirtileri ise, saçlarda incelme ve saçların birbirine dolaşması yani kolay açılmaması. Kıvırcık saçlarınız dalgasını kaybetmişse yine bakıma ihtiyaç duyabilirsiniz. 
Tam da bu aşamada Farmasi'den gelen Keratin Bakım Seti devreye giriyor. Böylece saçlarıma biraz daha zaman ayırma fırsatım oldu.

Keratin bakımı hakkında;
Kuaför ve güzellik salonlarında uzmanlar tarafından da yaptırabileceğiniz keratin bakımını evde kendiniz de uygulayabilirsiniz.
Keratin bakımı gür, parlak, güçlü saçlara sahip olmak yada yıpranmış saçları onarmaya yardımcı olmak için yapılıyor.
Özellikle işlem görmüş, yıpranmış, kuru saçlarda ihtiyaç duyuluyor. Saçlarınızı şımartmak ve bakım yapmak için de kullanabilirsiniz. Saçlarınızda kalıcı düzleştirme için ise ancak profesyoneller tarafından bir uygulama yapılabilir.
Keratin bakımı tüm saç tipleri için uygun bir bakım türüdür.
      




Ben nasıl keratin bakımı yaptım konusuna gelecek olursak;

Farmasi Bitkisel Keratin Saç Onarıcı Şampuanı düzenli olarak kullandım. 
Şampuan sonrasında saçlarıma Farmasi Bitkisel Keratin maske uyguladım. Diplere değil, saçlarımın uçlarına sürdüm. 
Üzerinde likit keratin ile zenginleştirildiği yazıyor.  
Maskeyi duruladıktan sonra şampuan tekrarlanabilir.
Havlu yardımıyla kuruladığım saçlarıma Farmasi Bitkisel Keratin Onarıcı Bakım Spreyi uyguladım. Saç uçlarına sıkıp bütüne yayarak uygulanıyor. Hacim ve parlaklık sağlıyor.  Bakım spreyi ile şampuan argan ve jojoba yağları içeriyor. 
Keratin bakımı etkisini artırmak için en son adım saç kurutma makinesi ile nazikçe kurutmak. Bu da keratin bakımın olmazsa olmazı diyebilirim. 

İşte bu kadar kolay keratin bakımı...
Farmasi keratin serisinde özellikle şampuan ve saç maskesini başarılı buldum.









51 yorum:

  1. arkadaşım yapmış memnun kalmıştı
    hattaa duş sonrası saçlarıyla saatlerce uğraşmasına da gerek kalmıyor hemen şekle griyordu
    bende bi deniyim merak ettim :)
    teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende liquid keratini kullanmıştım ve memnun kalmıştım

      Sil
  2. bu yazıyı paylaşmanız çok iyi oldu. keratin bakımı yaptırmak istiyorum ama iş yoğunluğum yüzünden yaptıramıyorum. ben bunu bir deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olmasına sevindim

      Sil
    2. keratin bakımı yaptıracaksanız size titanyumlu keratini tavsiye edyorum

      Sil
  3. çok iyi görünüyor saçlarınız, sürekli kullanıma uygun mu yoksa kürler halinde mi yapılıyor?

    YanıtlaSil
  4. Farmasiye üye olmak için linki tıklayıp 0080314 referans noyu onaylın katoloğunuzu hemen gönderelim http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx?RefId=d5fe098d-06c1-4225-a7a7-20409a500a45

    YanıtlaSil
  5. Üyelik ve Sipariş İşlemleri için iletişim 0533 768 9767
    farmasifunda@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Farmasi ürünleri için www.farmasi-kayit.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
    instagram : @farmasimarketim

    YanıtlaSil
  7. Canım ben Farmasi ürünlerini çok merak ediyorum benim için güzel ve faydalı olmuş teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Kullananlar varsa yazabilir mi? Yorumları merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel çok teşekkürler. Ben bunun üzerine bir de keratin yüklemesi daha yaptım. harikalar harikası saçlarım tekrar yapılandı diyebilirim. Tabi kozmetiklerdeki veya kuaförlerdeki kımyasal keratin değil, tam tersine katkısız keratin buldum ve hemen kullandım. herkese tavsiye ederim. Saçlarımı tanıyamıyorum cok güzel oldular.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkısız keratin kullandım yazmışsınız ürünün adı nedir,çünkü şuan saçlarım yanmış ve kurumuş halde😔

      Sil
  10. Yıpranmış Saça Keratin Bakım

    Öncelikle başımdan geçen ve çok sıkıntı yaşadığım yıpranmış problemli saçlarımdan bahsedeceğim, sonra da nasıl bir çözüm bulduğumu anlatacağım, umutsuzluğa düşenlere bir nebze olsun faydam olursa ne mutlu bana, Çünkü ben bu siteye yani kadınlar sitesine yıllarca üye olmadan her merak ettiğim konuda girip her türlü bilgiyi tecrübeyi okudum ve cok faydalandım. Şimdi ben de yaşadığım bir tecrübemi size kısaca anlatacağım.

    Saçlarıma her zaman değişik renklerde boya yapan biriydim. Platin renklere kadar, balyaj, ombre, gölge gibi her türlü rengi saçımda deneyen zevk alan biriyim. Zaten kocam da saçımı sürekli açık renk olsun istediği için renk açma yapmak zorunda kalıyorum. Düzleştirme, sıcak fön ve press derken saçlarım dayanamadı ve kurudu, matlaştı. Kırıklar kopmalar sertlik arttı. ve saçımda incelerek zayıflama vs hepsi başıma geldi. Her türlü bakımı denedim. Hindistan cevizi, gliserin, ballı sütlü maskeler vs. Bir çoğunun da çok faydasını gördüm ama sonuçta sürekli bakım bakım derken bakım yapmaktan iyice bıktım.
    Umutsuzluğa kapıldığım bir anda yine kadınlar sitesinde keratin bakım keratin yükleme konularının hepsini okudum. Bir çoğunu denedim. Biraz faydasını gördüm.. Ehhh .. Fakat 1 hafta sonra terar saçlar eski halinde... maalesef...

    Derken yine bu sitede doğal keratin veya katkısız keratin dikkatimi çekti, ben de araştırdım, iyice merak arttı.. Kimyasal içermeyen ''Katkısız Keratin'' dikkatimi çekti, okudum, önce güvenesim gelmedi, çünkü doğal deyip, yanıltıcı çok markaların keratin bakımını kullanmıştım. Beğenmemiştim. İstanbulun bazı lüks semtlerinde aktarlarda olduğunu duymuştum ama bulamamıştım. Fakat katkısız keratin olarak internette yazdım karşıma 4-5 çeşit çıktı ve birini aldım. Emin olmak için önce saçımın az bir kısmında denedim, baktım iyi geldi, sonra tamamına kullandım ve çok çok memnun kaldım. Nihayet rüyalarım gerçek oldu ve saçım toparlanmaya başladı. Sanki bir mucize yaşıyorum. Çünkü saçımı kesmeden eski haline yakın bir şekilde sağlıklı saçlarım oldu. Çok şükür Allah'a...

    Kullanımını da kısaca paylaşmak isterim. Sakın bunu diğer kımyasal bakımlar gibi aşırı ısılı fön veya sıcak maşa uygulamayın. sadece sürün ve kendi kurumasını bekleyin.

    Önce saçınızı sıcak suyla ve kremsiz bir şampuanla iyice yıkayın, tamamen kurutun, hiç nemli kalmasın. Katkısız keratinleri saçınıza boya yapar gibi sürün, bir gece saçınızda kalsın. Sabah ılık suyla durulayın, üzerine çok iyi bir maske veya krem uygulayın işlemi bitirin.

    Saçınız benimkinden de yıpranmış, özellikle de röfleli ise, bir kaç seans yapmanız gerekebilir, uygulamadan sonra da saçınızı bitkisel yumuşak şampuanlarla yıkamanız keratinlerin ömrünü uzatır diyebilirim. saçınızı çok fazla klorlu veya tuzlu suya maruz bırakmayın.

    Tüm işiniz bittikten saçınızı kurutup şekil verdikten sonra da bulabilirseniz katkısız argan yağı ile saçınıza serum uygulayın, yumuşacık ve canlı olsun. İnanın ben yazarken saçınızın ne kadar güzel olacağını hissedebiliyorum.

    Umarım benim saçıma iyi gelen, sizin de saçınızda işe yarar ve yaşadığım bu mutluluğu siz de yaşarsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Peki bu sizin kullandiginiz katkisiz keratinin markasi nedir acaba nerde bulabilirim rica etsem yardimci olabilirmisiniz benim saclarimda acicidan suan sunuyolar lastik gibi

      Sil
    2. Bende merak ediyorum , nerden yemin edebiliriz ?

      Sil
    3. ben intense saf keratin kullanıyorum ürün satmaktan çok müşteri memnuniyetine önem veriyorlar tavsiye ederim

      Sil
  11. Yıpranmış Saça Keratin Bakım




    Öncelikle başımdan geçen ve çok sıkıntı yaşadığım yıpranmış problemli saçlarımdan bahsedeceğim, sonra da nasıl bir çözüm bulduğumu anlatacağım, umutsuzluğa düşenlere bir nebze olsun faydam olursa ne mutlu bana, Çünkü ben bu internete merak ettiğim konuda girip her türlü bilgiyi tecrübeyi okudum ve cok faydalandım. Şimdi ben de yaşadığım bir tecrübemi size kısaca anlatacağım.




    Saçlarıma her zaman değişik renklerde boya yapan biriydim. Platin renklere kadar, balyaj, ombre, gölge gibi her türlü rengi saçımda deneyen zevk alan biriyim. Zaten kocam da saçımı sürekli açık renk olsun istediği için renk açma yapmak zorunda kalıyorum. Düzleştirme, sıcak fön ve press derken saçlarım dayanamadı ve kurudu, matlaştı. Kırıklar kopmalar sertlik arttı. ve saçımda incelerek zayıflama vs hepsi başıma geldi. Her türlü bakımı denedim. Hindistan cevizi, gliserin, ballı sütlü maskeler vs. Bir çoğunun da çok faydasını gördüm ama sonuçta sürekli bakım bakım derken bakım yapmaktan iyice bıktım.
    Umutsuzluğa kapıldığım bir anda internet sitesinde keratin bakım keratin yükleme konularının hepsini okudum. Bir çoğunu denedim. Biraz faydasını gördüm.. Ehhh .. Fakat 1 hafta sonra terar saçlar eski halinde... maalesef...




    Derken yine bu sitede doğal keratin veya katkısız keratin dikkatimi çekti, ben de araştırdım, iyice merak arttı.. Kimyasal içermeyen ''Katkısız Keratin'' dikkatimi çekti, okudum, önce güvenesim gelmedi, çünkü doğal deyip, yanıltıcı çok markaların keratin bakımını kullanmıştım. Beğenmemiştim. İstanbulun bazı lüks semtlerinde aktarlarda olduğunu duymuştum ama bulamamıştım. Fakat katkısız keratin olarak internette yazdım karşıma 4-5 çeşit çıktı ve birini aldım. Emin olmak için önce saçımın az bir kısmında denedim, baktım iyi geldi, sonra tamamına kullandım ve çok çok memnun kaldım. Nihayet rüyalarım gerçek oldu ve saçım toparlanmaya başladı. Sanki bir mucize yaşıyorum. Çünkü saçımı kesmeden eski haline yakın bir şekilde sağlıklı saçlarım oldu. Çok şükür Allah'a...




    Kullanımını da kısaca paylaşmak isterim. Sakın bunu diğer kımyasal bakımlar gibi aşırı ısılı fön veya sıcak maşa uygulamayın. sadece sürün ve kendi kurumasını bekleyin.




    Önce saçınızı sıcak suyla ve kremsiz bir şampuanla iyice yıkayın, tamamen kurutun, hiç nemli kalmasın. Katkısız keratinleri saçınıza boya yapar gibi sürün, bir gece saçınızda kalsın. Sabah ılık suyla durulayın, üzerine çok iyi bir maske veya krem uygulayın işlemi bitirin.




    Saçınız benimkinden de yıpranmış, özellikle de röfleli ise, bir kaç seans yapmanız gerekebilir, uygulamadan sonra da saçınızı bitkisel yumuşak şampuanlarla yıkamanız keratinlerin ömrünü uzatır diyebilirim. saçınızı çok fazla klorlu veya tuzlu suya maruz bırakmayın.




    Tüm işiniz bittikten saçınızı kurutup şekil verdikten sonra da bulabilirseniz katkısız argan yağı ile saçınıza serum uygulayın, yumuşacık ve canlı olsun. İnanın ben yazarken saçınızın ne kadar güzel olacağını hissedebiliyorum.




    Umarım benim saçıma iyi gelen, sizin de saçınızda işe yarar ve yaşadığım bu mutluluğu siz de yaşarsınız... Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hangi marka bu? Bahsettiğiniz?

      Sil
    2. liquid arkadaşlar

      Sil
  12. Yıpranmış ve kırık saçlarım için ben kendim evde keratin yüklemesi ve argan bakım yaptım. muhteşem oldu. saçlarım yeniden dirildi. güçlü, parlak ve hacimli oldular. çok mutluyum, herkese tavsiye ederim. fakat kuaförlerde olanlar kımyasal içeriyor. siz mutlaka Katkısız Keratin yükleyin. Yoksa bir faydası olmaz. Yine katkısız arganla da saçı besleyin ve parlatın, bir kat daha iyi oluyor.

    YanıtlaSil
  13. Canım yorumun için Allah razı olsun birtanem. Ben de sayende burayı okuyunca internetten araştırdım katkısız keratin buldum ve kullandım çok süper birşeymiş. Saçlarımda yıpranmışlıktan eser kalmadı keşke daha önce yapsaydım çünkü saçlarımı biraz kısaltmıştım.

    YanıtlaSil
  14. Kımyasal işlemlerden saçım kurudu yıprandı hem yoğun saç dökülmem de çoktu, saçlarm yavaş uzuyordu, şu an keratin dip bakım yağı ile likid keratın serum beraber kullanıyorum, hiçbir sorun kalmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrb bende aynı seti kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım cidden saçlara çok iyi geliyor liquid markası

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Canım ben keratinbakim nokta kom sitesinden alıyorum çok memnunum.

      Sil
  16. Gerçekten çok güzel bir konuya, çok güzel bir şekilde değinmişsiniz. Emeğinize sağlık
    http://www.evdesacbakimi.com

    YanıtlaSil
  17. katkısız kreatin markası verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben liquid keratin kullanmaya başladım (gerçi başlayalı bayağı bi oldu çok yeni değil) ve şu an çok memnunum sanırım devam edicem bu ürünle. Ben keratinbakim.com adresinden aldım arkadaş tavsiyesiyle. Sağ olsun çok iyi geldi.

      Sil
  18. Bahsedilen sıvı keratin mi nedir yeni çıkartılmış hiç bilinmeyen bir marka yurtdışı vs. kaynak yok yorumlar reklam amaçlı gibi en iyisi bilinen markaları tercih etmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (Arama motoru 2014 yılındaki yazıya getirdi vay arkadaş :D)
      Bilindik markalar maalesef kimyasal içeriyor. Evet ben de siteyi inceledim şimdi insanı tereddütte bırakıyor ama fiyatlarına falan bakınca kötü bir marka olduğunu düşünmedim çünkü doğal yağlar kullanılmasa bu kadar fiyat vermezler, satamazlar. Katkısız keratin yazıyor doğal sanırım ben sipariş vermeyi düşünebilirim. Uzmanlarını arayıp bilgi alacağım tabii önce. Blogda bahsedilen ürünü bir arkadaşım tavsiye etmedi o yüzden denemedim ama belki onun saç tipine uymamıştır emin olamıyorum bir türlü. Ya onu ya onu deneyeceğim karar verirsem ins. :))

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Ben doa kozmetiğin keratin maskesini kullanıyorummm. Doğal ve katkısızzz

    YanıtlaSil
  21. Benim saç diplerim hem röfleden küstü hiç uzamıyor hem de takır takır süprge teli gibi sert ve kuru. Ya küt kestireceğim ya da keratin bakım deneyeceğim. Bir .... adlı magazin sayfasında Ajda Pekkanın Mega Keratin setiyle kendi özel kuaförüne bakım yaptırdığını duydum. O yüzden mi saçlarına hiç bir şey olmuyor diye aklıma geliyor ama çok yüksek fiyat olduğu için alamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyaya ara verebilirsiniz

      Sil
    2. Bahsettiğiniz o setin fiyatı çok pahalıydı ben 1 2 hafta önce uzun bir araştırma yapmıştım keratin eczanesi diye bir firma en uygun fiyatlısıydı. Diğerlerinden ucuz olduğu için sipariş verirken şüpheye düşmüştüm ama ürünler işe yarıyor. Size de tavsiye ederim.

      Sil
  22. ben keratin eczanesi sitesinden full set almıştım içeriği gerçekten çok zengin verdiği etkiye dayanarak söylüyorum fiyatı normal uzun süre gidiyor ürünler

    YanıtlaSil
  23. dürüst olmak gerekirse keratin eczanesinden yanan saç bakım seti almıştım ben başta bende tereddüte düştüm ama zaten ödemeyi yapmıştım denemekten dolayı kaybedeceğim hiçbir şey kalmamıştı ama keratin daha ilk seansta saçlarıma gerçekten kemik gibi kaynadı ayrıca maske çok güzel şu an son seansı yapıyorum ve saçlarım inanılmaz bir hacim kazandı çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  24. dürüst olmak gerekirse keratin eczanesinden yanan saç bakım seti almıştım ben başta bende tereddüte düştüm ama zaten ödemeyi yapmıştım denemekten dolayı kaybedeceğim hiçbir şey kalmamıştı ama keratin daha ilk seansta saçlarıma gerçekten kemik gibi kaynadı ayrıca maske çok güzel şu an son seansı yapıyorum ve saçlarım inanılmaz bir hacim kazandı çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  25. Serum ve maske gerçekten iyi bir ikili oluyorlar daha önce böyle bir etki görmediğim için gerçekten hem şaşkınım ve bir o kadarda memnunum bundan daha iyisi olamazdı keratin eczanesinden gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz arkadaşlar özellikle de saçlarınızda yanma ve yıpranma varsa hiç düşünmeyin derim

    YanıtlaSil
  26. Gercekten keratin eczanesinin ürünleri çok basarılı saçımdaki yıpranma ıcın daha önce uygulamadıgım formul kalmadı. ne sogan kurlerı ne hındıstan cevızlerı kurlerı kullandım. ama hic bırı bu kadar etki gostermedı. yıpranmanın yanında kırıklarımıda tedavı etti. gerçekten çok memnunum verdıgım paranın karsılıgını kesinlikle aldım. ayrıca ilgi ve alakalarına bayıldım

    YanıtlaSil
  27. Keratin gerçekten oldukça fark ediyormuş daha önce kullanmadığım bir şey olduğu için çok şaşırdığımı söylemeliyim keşke daha önce kullansaymışım daha ilk seansta saçlarımı yumuşattı ve dökülme kopmadan eser kalmadı bende keratin eczanesinden almıştım mutlaka deneyin

    YanıtlaSil
  28. Ben liquid keratin kullanıyorum maddi yönden biraz fazla ama hakediyorlar. Yanan saçlarımı onlar sayesinde iyi oldu ve saça iyi gelen tek ürünler diyebilirim.

    YanıtlaSil
  29. Bende evde uzun zamadır bakım yapıyorum patentli keratinle ve saçlarımda hiç yıpranma olmuyor normalde çok ince ve güçsüzdü saçlarım bu ürünleri kullanmadan önce saçlarım çok fazla yıpranıyordu.

    YanıtlaSil
  30. Bir youtube kanalında gördüğüm videodan dolayı keratineczanesi.com sitesinden yanan saç bakım seti almıştım gerçekten saçlarımı kısa sürede toplamıştı

    YanıtlaSil
  31. bende saf keratinli dökülme seti almıştım gerçekten oldukça kaliteli ürünler çok memnun kaldım mutlaka tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  32. intense saf keratini ben uzun zamandır kullanıyorum belirli aralıklar ile saçlarıma maske ile beraber uyguluyorum kesinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  33. Ben keratin bakımımı evde kendim yapıyorum önce kuaförde yaptırıyordum ama onlarda kimyasal içerik olduğunu ve belli sürelerde yaptırmazsam saçımın daha kötü olucağını sonradan öğrendim çünkü yaptırdıktan 3 ay sonra falan saçlarım yaptırmadan öncekinden çok daha kötü bir hal aldı o yüzden araştırdım ve doğal keratin seti yapmam gerektiğini gördüm hemen liquid keratin den şipariş verdim kullanınca zaten farkı anladım ama yinede denemek için seti kullanıp 4 ay falan ara verdim saçlarım hala sıkıntısız kalıcı bir etki yani diğeri gibi belli süre sonra daha kötü yapmadı saçlarım için artık başka bir ürün kullanmıyorum bakımından şampuanına kadar saçlarımda sadece liquid keratin kullanıyorum artık. Tabi bunlar bu saçı düzleştiren tamamen kimyasal ve fönden oluşan olay değil sadece bakım için olanlardan bahsediyorum.

    YanıtlaSil
  34. Bir çok bitkisel yağ kullandım saçlarım için ama saçlarımda yanıklar olduğu için etkili olmadı bu yüzden sürekli denemeye devam ederken liquid keratin ile karşılaştım ondaki ürünleri kullanmaya başladım ve saçlarımın diplerindeki kaşıntı ve dökülmeyi durdurdum yanıklarım bile kendini toparladı artık saçlarımda hiç problem kalmadı.

    YanıtlaSil
  35. Saçlarımdaki yıpranmalardan kesmeden kurtulmak için doğal keratin kullanıyorum. Saçlarımdaki yıpranma kalmıyor doğal keratin sayesinde bunun yanı sıra uzama da oluyor evde keratin botoksu yapmak için patentli keratin vazgeçilmezim oldu. Saçlarım ilk defa bu kadar sağlıklı, bakımlı ve uzunlar.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..