11 Ekim 2014 Cumartesi

bio-organik diş macunu Bio Dent

Organik ürünler, temiz içerik hepimizin aradığı ama her zaman bulamadığı ürünlerdi eskiden. Artık organik ürünlere ulaşmak daha kolay. Ürün seçenekleri ve kaliteli markalar arttıkça...
Diş macunu ise direk ağızdan aldığımız bir ürün olduğundan çok daha fazla hassasiyet istiyor. Yıllar önce sadece birkaç marka varken günümüzde organik ürün seçenekleri artmış durumda.

Bio Dent de bu markalardan biri.
Bu yaz tanıştığım Bio Dent markasının diş macunlarını gönül rahatlığıyla kullanıyorum. 
Her üründe olduğu gibi Bio Dent markasında da önce internet sitesini inceliyorum. İnternet sitesi olmayan yada olup da aktif kullanılmayan markalara biraz ön yargı ile yaklaşıyorum itiraf ediyorum.
Eğer siz de internet sitesinden bakarsanız Bio Dent diş macunlarının sertifikalı organik olduğunu görebilirsiniz. 

Bio Dent Basic ürününü kullanıp beğendikten sonra ikinci ürünümü vital yani naneli tercih ettim. Diş macununun naneli olması benim tercihim. Ferahlık hissini seviyorum. 
Öncelikle bir reklamda da duyduğumuz gibi içinde olanlar kadar olmayanlar da önemli diyorum:

* Florür ve Floroid içermez. STEVIA İçerir.

* Yapay tatlandırıcı, Sorbitol ve Aspartam içermez.

* Sentetik koruyucu madde içermez.


Koruyucu madde içermiyor, dolayısıyla açıldıktan sonra 2 ay içinde tüketmeniz gerekiyor. 75 ml tüp diş macunu için 2 ay zaten uzun bir süre değil.
Fiyatları da 15-20 TL arasında.
Bio Dent diş macunlarının sahip olduğu Na True Sertifikası ne anlama geliyor derseniz: Belçika merkezli, Dünya'nın ilk geçerli resmi Organik ve Doğal Kozmetik Ürünler Sertifikası

Gördüğünüz her organik ürün yazısına itibar etmeyin, mutlaka sertifika sorgulayın lütfen.



7 yorum:

  1. peki ağızdaki hissi nasıl ? yani hiç köpürmeyen ürünlerle fırçalıyormuşsunuz gibi olmuyor. katır katır oluyo diş fırçası ağızda. az da olsa fırçayla bütünleşmesi lazım. eğer o şekildeyse çok memnun olurum. bilgilendirmenize teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferahlık hissi var, Diş fırçası sert olmuyor :)
      Fazla bir köpük beklememek gerek

      Sil
  2. Bio Organik Yaşam Ürünleri sitesinde cilt bakım ürünlerine baktım şimdi. Organik olmasına rağmen fiyatlar çok uygun. Takdir ettim kendilerini.

    YanıtlaSil
  3. Kullandın mı peki? Tadından ve verdiği temizlik hissinden memnun musun yani?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı yok aslında, biraz naneli, temizlik hissi ise güzel. Ben memnun kaldım

      Sil
  4. bu yazı çok iyi oldu, gerçekten teşekkürler. paradontax kullanıyorum ama içeriği daha temiz olan bir ürün arayışındaydım :)

    YanıtlaSil
  5. Ecocert sertifikası da var mı?

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..