25 Ekim 2014 Cumartesi

Agonist ile Saç Arındırma

Harika bir şampuan ve saç arındırma detoksu kompleksi keşfettim ve sizinle paylaşmak istedim. Canan ile summer party hediyelerinden Agonist şampuanı kullandım ve çok beğendim. 

Sırada deneyeceğim bir sürü şampuan ve saç bakım ürünü bulunuyor, kullandıkça paylaşmaya devam edeceğim.


250 ml şişe ambalajında Agonist sıradan bir şampuan görünümünde. Arındırıcı etkisi ise onu özel kılan şey bence. Önce saçlarımıza yeteri kadar uyguluyoruz. İkinci uygulamada saçınızda birkaç dakika bekleyip duruluyorsunuz. Bu süre içinde arındırıcı etki ortaya çıkıyor. Saça ve saç derisine bakım ve onarım yaparak saçı canlandırıyor. İsmini yazamadığım bazı doğal detoks bileşenleri içeriyormuş. Ürünün rengi koyu kırmızı hatta biraz kahve rengine de benziyor. 

İçinde olanlar kadar olmayanlar da önemli: Paraben, SLS SLES ve sentetik renklendiriciler içermiyor.
Ph değeri de cilt yapısı ile uyumlu.
Şampuan + saç kremi kullanmaktan hoşlanmayan biri olarak ben ekstra saç kremi kullanmama gerek kalmadığı için memnunum. 
Saç derim sanki masaj ve maske ile bakım görmüş gibi saçlarım canlı göründü ve buklelerim belirginleşti. Severek kullandım.

Ürünün diğer vaatleri ise şöyle;

  • saç dökülmesini engellemek,
  • kepek oluşumunu önlemek.

Bu sorunlar için bir şey diyemiyorum, saçlarım bir süredir fazla dökülmüyor, kepek sorunum ise hiç olmadı. 

Bir Ankara firması olan Agonist ürünlerine şans verebilirsiniz. Markanın şampuan dışında saç bakım ürünleri de bulunuyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..