19 Ekim 2014 Pazar

Güzel haber: Cristian Lay Türkiye'de

Geçtiğimiz hafta Türkiye'ye yeni giriş yapan ünlü İspanyol markası Cristian Lay'in tanıtım davetindeydim. Aylar öncesinden gelen davet maili sonrasında Cristian Lay markası hakkında araştırma yaptım. Hem aksesuar hem de kozmetik ürünler barındıran marka, ürünlerini katalog sistemiyle dağıtıyor. Aksesuarlardan özellikle farklı saat modelleri dikkatimi çekti.


Samimi bir ortamda gerçekleşen davette Cristian Lay Pazarlama ve Kreatif Direktörü Miguel Angel Leal den markanın öyküsünü dinledik. Markanın yaratıcısı İstanbul ziyaretleri sonrasında bir de Topkapı serisi yapmış. Koleksiyonda öne çıkan parçalardan Cristian Lay Topkapı serisi

Eğer herhangi bir markanın katalogla satışını yapıyorsanız, tecrübelisinizdir :)  bu marka ile tanışmak için geç kalmayın. 
Eğer bir Cristian Lay satış danışmanı tanıyorsanız katalogu inceleyin.
Dilerseniz Cristian Lay sitesinden de katalogu inceleyebilirsiniz. 

Bu güzel günden bir kare;

Cristian Lay marka temsilcileri ürünleri birebir tanıttılar. Gerçekten samimi bir toplantıydı. Dediğim gibi saat modellerini çok beğendim. Ayrıca makyaj ürünlerinin ambalajlarına da bayıldım. Işıklı ve aynalı dudak parlatıcısı, ışıklı allık ve pudralar ambalajlarıyla fark yaratıyor. 


Cristian Lay çok geniş bir ürün gamına sahip, geç kalmadan inceleyin. 






5 yorum:

  1. sizin foto ne şirin olmuş yaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. ödülün var tatlım :*

    http://misstuti.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulumu-wuuuww.html

    YanıtlaSil
  3. Ben nasıl uye olabilirim bana yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben cristianlaya uye olmak istiyorum lutfen bana yardimci olurmusunuz rica ediyorum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..