24 Ekim 2014 Cuma

bir cuma günü içimden geçenler

Bugün günlerden cuma. Cuma ve cumartesi günleri pek çok kişi gibi benim de favori günlerimden, hatta en sevdiğim günlerden. Hafta sonu için yapılan planlar, cuma akşamına yetişmesi gereken raporlar derken cuma günleri çabucak geçiyor. Hafta sonu zaten koşturmaca ile geçiyor. 
Aile kahvaltısı, temizlik, çamaşır, misafirlik, gezme, alışveriş derken...
Peki ya hayat?
Hayat da geçiyor bir hızla...
Yakalayabiliyor muyuz hayatı?


Bu sabah çok tembel uyandım. Dinlenmeyi çok özlemişim. 
Bu hafta sonu sevdiklerime daha çok sarılmayı tercih edeceğim.
Buradan bu yazıyı okuyanlara kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum ve mutlulukla sarılıyorum size.





Sevdiklerinize uçmaları için kanatlar,
geri dönebilmeleri için kökler verin...
Ve de yanınızda kalmaları için nedenler..

Dalai Lama


3 yorum:

  1. Sevdiklerinize uçmaları için kanatlar,
    geri dönebilmeleri için kökler verin...
    Ve de yanınızda kalmaları için nedenler..

    Dalai Lama

    bu söze bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazmışsın canım, ne kadar doğru günler geçiyor haftasonları geliyor diye sevinirken koşar adım ömür de geçiyor. Dolu dolu bir ömür yaşamak dileği ile diyelim :)

    YanıtlaSil
  3. Ne hoş bir anlatım...
    mutlu haftasonları

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..