2 Ekim 2014 Perşembe

Winx Perileri su altı dans gösterisi

Badem bir Winx hayranı...
Okyanusun Gizemi filmi galasından sonra bugün de Winx perilerinin su altı dans gösterisini izledik. 

Bizim katıldığımız ön gösterim idi. Bayram boyunca ise Turkuazoo'da gösteri devam edecek. Winx Perileri’nin yeni filmi Okyanusun Gizemi’ne özel olarak bayram boyunca yapılacak su altı gösterileri için hazırladıkları ön gösterim çok keyifliydi.


Bugün Bademi okuldan erken alarak birlikte Turkuazoo'ya gittik. Badem çok heyecanlı idi. Gösteriyi keyifle izledik. Hatta kendisi benim cep telefonumdan videoya kaydetti. Gösteri sonrası bir şeyler yemek için anne kız Cookshop'a gittik. Gösteride tanıştığı başka bir Winx hayranı Defne de annesiyle tesadüfen Cookshop'a geldi. Böylece anneler ve kızları için keyifli bir sohbet ortamı oluştu. Kızlar kaynaşmıştı bile. 

Winx Perilerinden; BloomStella ve Flora 4 - 7 Ekim arasında Forum İstanbul'da Tukuazoo'da su altı dans gösterisi yapacaklar. 
Eğer siz de bir winx hayranı tanıyorsanız bu gösteriye gitmenizi öneriyorum.

Badem kızım gösteriyi çok beğendi. Tekrar gitmek istiyor hatta...
Neden mi?
Winx kızları o el salladığında ona el sallamışlar...
Öpücük atmışlar...

Winx hayranı bir kızınız varsa işte benim gibi böyle 
winx gösterilerinin peşinde koşar durursunuz :)





3 yorum:

  1. Çocukların böyle hayal kahramanlarına hayranlıklarını, o saf sevgilerini çok seviyorum ben... bu arada bu tatlı Badem de yenir yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de alıştım artık winx kızları ile yaşamaya :))

      Sil
    2. Winx i çoook seviyorum

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..