16 Ekim 2014 Perşembe

Bademlebuduk Jurassic Adventures izledi

Geçtiğimiz hafta pazar günü yine insanlık için sıradan, Badem için büyük bir gündü. Badem ilk defa bir tiyatro oyunu izledi. 4 yaşından beri onu en uygun, en çok seveceği oyuna götürmeyi düşünüyordum. Sonunda oldu, çok sevdi.

Jurassic Adventures Trump Gösteri ve Kültür Merkezinde izlenebiliyor. Dünyada birçok ülkede çocuklar tarafından beğenilen bu oyun 26.Ekim.2014 tarihine kadar Trump gösteri merkezinde. 


Jurassic Park filimini izlemeye ne kadar büyük heyecanlarla gittiğimi hatırlıyorum. Acaba korkunç olur mu? Dinozorlar beni ürkütür mü diye düşünüyordum. Badem de söz konusu dinozorlar olunca biraz korku yaşadı oyun öncesinde. 
Ancak oyunun başladığı andan itibaren oyuncular ve kurgu çocukları bu korkuya karşı öyle güzel hazırladılar ki ben salonda ne ağlayan ne de bağıran bir çocuk görmedim. 
Hatta Badem dinozorlar sahnede iken ''senden korkmuyorum dinozor'' diye bağırıyordu. 

Jurassic Adventures oyununda dinozorlar dışında 5 oyuncu daha bulunuyor. Parkta dünyaya gelen ilk bebek dinozor öyle sevimli görünüyordu ki Badem dinozoru sevmeyi çok istedi. Oyun arasında ise Jurassic Adventures popcorn aldık, heyecanlı bir oyunu izlerken patlamış mısır yemek de keyifli oldu. 

Daha önce bazı çizgi filmlerde gördüğünde dinozorlardan korkan Badem artık hiç korkmuyor. Keşke yavru bir dinozorumuz olsa evde diye hayaller kuruyor. Sevgili Mert ve Zeynep de bizimleydi. Badem kuzenleriyle de iyi vakit geçiriyor. 14 yaşındaki Mert ve 10 yaşındaki Zeynep de oyunu çok beğendi. 
                                       

Sahnede kurulmuş Jurassic dekoru, eğlenceli oyuncuları, gerçek ses ve görüntü efektleriyle farklı bir deneyim imkanı sunan Jurassic Adventures biz büyüklerin de beğenisini kazandı. Oyunda iken tesadüfen başka blogger annelerle de karşılaştık. 



Jurassic Adventures çocukların gelişimini sağlayan, içerisinde kültür, eğlence, duygu ve tarih öncesi çağlar ile ilgili bilgiler içeren interaktif bir tiyatro oyunu. Çocuklar için harika bir hafta sonu etkinliği. Eğer hala görmediyseniz, gitmenizi tavsiye ederim. 
Biletix'ten biletleri temin edebilirsiniz.   













4 yorum:

  1. Kerem ile İstanbula gelseydim giderdik sanırım. Dinozorlara merak saldık bu ara ..

    YanıtlaSil
  2. Benim çocuğum 12 yaşında sizce zevk alır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14 yaşındaki yeğenim Mert severek izledi.

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..